umno dah mula janji kat manek urai!

Mari...mari..mariii.... tu dia... temberang sudah mula... laungan lelongan cara lama sudah mula..., PAS memeluk DAP baru setahun dua.... umno memeluk MCA, Gerakan, MIC dan banyak lagi yang diorang peluk bertahun dan lebih setengah abad masih tak sedar diri lagi... senyap jer...berpeluk...

"Mustapa yang juga pengerusi BN bagi pilihan raya kecil itu menegaskan Umno dan BN tidak bersedia untuk berkelahi dengan PAS tetapi mahu sentiasa bersama-sama melakukan kebaikan demi rakyat dan negara.

Beliau berkata adalah pelik kerana PAS sanggup mengatakan orang Umno "kafir" sedangkan pemimpin parti itu berbaik-baik dengan DAP yang jelas menolak Islam malah menentang setiap program keIslaman yang dicadangkan oleh PAS.

"Bagaimana dia boleh bersama dengan DAP, sedangkan Umno terdiri dari orang Melayu yang beragama Islam, dia boleh bersama dengan DAP. katanya."

Bernama


umno dah wat taik kat manek urai...limpahan janji dah mula terabur! kahkahkah...aku ingat umni ada perubahan..rupa2nya masih bawa lumpur anuar musah!

No comments

Powered by Blogger.