menteri join ke tak konsert nanti?

Oleh hermansamsudeen

"
Ramai yang tidak puas hati bila pemuda PAS bantah konsert Avril Lavigne dan mempertahankan bahawa artis ini mempunyai personaliti yang baik. Selain melihat aksinya di dalam video klip, beberapa gambar yang ditemui juga menolak persepsi itu dan mengesahkan bahawa artis ini sebenarnya tidak sesuai untuk di ikuti oleh anak-anak muda negara ini.

Avril pernah bergambar separul bogel untuk muka depan Majalah Blender bagi edisi Jun 2007. Selain itu, beliau juga seorang yang kuat memaki dan suka menunjuk isyarat lucah. Beliau juga bangga menunjukan tatu yang beliau ada pada wartawan.

Antara tatunya yang terkenal adalah gambar lipan yang terletak di lengan kanan beliau.

Dalam sebuah konsert yang lain, Beliau juga pernah menunjukan kepada penonton akan satu lagi tatunya yang terletak dibahagian atas punggung beliau yang bertulis huruf MMVA (Tidak diketahui maksudnya). Sikap nakal dan kebudak-budakkan beliau yang juga kuat minum arak dan merokok adalah tidak sesuai dan sewajarnya konsert beliau diharamkan dinegara ini!




'No Avril'- signal protes


bagusnya budak atas ni...sopan santun...pemalu...berbudi bahasa....isy2......
aku bagi penampar kat pak lah dulu...wat malu orang islam....tak da perasaan ke ha???
Bagus apa. Orang cam gini la kalau nak dijadikan idola kepada muda-mudi Islam. Jadikan hiburan melampau ni satu budaya mereka. Lagi senang untuk mengjahanamkan umat Islam.

Untuk orang politik pakai cara lain pulak. Yang teknokrat Islam, jadikan dia lupa akhirat. Yang ulama dan ustaz-ustaz, jadikan dia sambil lewa urusan dunia. Biarkan mereka mengajar bahasa-bahasa agama sahaja tanpa menekankan pentingnya urusan kemahiran dunia. Berikan dia peluang untuk buat kerja agama sahaja. Lemahkan ekonomi Islam.

Yang kanak-kanak hidangkan permainan dan kartun berunsur seks. Serang umat Islam dari setiap sudut. Pecahkan mereka dari setiap sudut. Nescaya jahanam mereka.aku ni bukan nak tunjuk baik dan alim....tapi aku boleh nilai lagi yang baik dan buruk! buakn macam kepala menteri

1 comment

Putra IJ80 said...

Hai labu....dah gaharu,cendana pulak?

Dah ko tau nak tanya pulak?

Klu tak gi mcm mana nak raba???

Lagi pun,kes aku dulu,senyap saja,.

Itu tanda nya mereka pun suka.,nak ikut sama.

Jgn Maree!!!

Powered by Blogger.