Ramai Dah Kata Muhyiddin Ni Bodoh Orangnya.

Cuti sakit: Muhyiddin arah siasat suami calon PAS

LABIS, 28 Jan — Kementerian Pelajaran akan melakukan siasatan tentang kewajaran cuti sakit diberi kepada Ma’arof Abd Mutalib, seorang guru yang juga merupakan suami kepada calon PAS pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, Normala Sudirman.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin yang juga Menteri Pelajaran berkata, Pengarah Jabatan Pelajaran Negeri Johor Markom Giran diberi tanggungjawab untuk melakukan siasatan itu.

“Pengarah (Jabatan Pelajaran Negeri Johor) boleh siasat, sama ada ada asas cuti sakit itu diberi, walaupun boleh diberi adakah terdapat asas yang benar yang dia sakit.

“Kalau dia dapat cuti sakit, dia terlantar, 21 hari (jumlah cuti sakit yang diberikan kepada Ma’arof) terlantar, tetapi turun redah dengan calon PAS, yang juga isteri dia,” katanya kepada sidang media di Sekolah Menengah Kebangsaan Kamarul Ariffin di sini, hari ini.

Muhyiddin ditanya tentang cuti sakit selama 21 hari yang diambil oleh Maarof, seorang guru di Tenang Station, tetapi pada masa yang sama dilihat berkempen membantu isterinya. — Bernama

yang ni boleh dikatakan bodoh tak boleh nak ajar, menyusahkan rakyat ada la. hancur la umno!

1 comment

Hamdan Rukun said...

OO..ORANG KUTUK LAKI MALA KORANG KATA BODOH.

KORANG KUTUK ROSMAH TAK KE BODOH JUGA?

Powered by Blogger.