Safiq Rahim Dan Zandra Aziela Selamat Bertunang


#06 Safiq Rahim Dan Zandra Aziela Selamat Bertunang - ROTIKAYA
 
Oleh RotiKaya Staff pada

08 September 2013, 11:09AM

Selamat datang ke satu lagi edisi Rotikaya Sukan & mesti ada antara anda yang bertanya siapa pula Zandra Aziela & Safiq Rahim sehingga berita pertunangan mereka sampai di’sini.

Sekitar Mei 2013 yang lalu gambar pemain bowling kebangsaan Zandra Aziela berpeluk dengan Anuar Zain menjadi perbualan ramai dan menimbulkan isu yang kononya Safiq Rahim kurang senang dengan kontroversi itu.

Itu cerita lama.

Semalam, menerusi perkongsian beberapa keping gambar melalui akaun Instagram, Zandra Aziela di’fahamkan telah pun selamat mengikat tali pertunangan dengan Safiq Rahim dalam satu majlis yang berlangsung di Kajang, Selangor.

Menulis di Instagram, Zandra Aziela memaklumkan yang keputusan untuk bertunang di’buat tiga minggu lalu dan persiapan majlis pertunangan ini banyak di’lakukan oleh ahli keluarga & sahabat handai ketika beliau dan Safiq Rahim masing masing di luar negara.

Zandra Aziela mengenakan busana rekaan Rico Rinaldi dan tunangnya, Safiq Rahim tidak dapat hadir ke majlis ini di’fahamkan sedang berada di luar negara bersama pasukan bola sepak Malaysia. Jutaan tahniah buat kedua dua mereka!

No comments

Powered by Blogger.