GOLONGAN MUDA LEBIH TERJAMIN (BUAT MAKSIAT) BAWAH BN - NAJIB

MELAKA: Golongan muda sedar bahawa masa depan mereka lebih terjamin di bawah kerajaan pimpinan Barisan Nasional (BN), kata Timbalan Perdana Menteri Najib Tun Razak.

Beliau berkata golongan muda mempunyai cita-cita yang besar terhadap masa depan negara terutama dalam aspek jaminan mereka akan mendapat pekerjaan, mendapat peluang ekonomi dan sebagainya."Jadi, kalau itulah harapan mereka, maka Barisan Nasional sahaja yang boleh memungkinkan keadaan yang lebih baik akan berlaku," katanya kepada pemberita di Seri Negeri, Ayer Keroh dekat sini, hari ini. (Kata-kata Najib seolah-olah menafikan kekuasaan Allah di mana, hanya Allah sahaja yang berkuasa menentukan sesuatu perkara.

Insya Allah sesiapa sahaja yang memerintah jika ikhlas dan berusaha sedaya upaya untuk memajukan golongan muda Insya Allah mereka akan berjaya. Jangan ingat BN berkuasa untuk menentukan segalanya).

Najib yang juga Timbalan Pengerusi BN berkata demikian ketika diminta mengulas dakwaan parti pembangkang kononnya sokongan golongan muda kepada pembangkang meningkat, dengan merujuk kepada perhimpunan haram di Kuala Lumpur pada 10 Nov lepas.

Itulah pandangan Najib. Kita ingin mengingatkan anak muda bahawa kata-kata Najib itu ada benarnya kerana anak muda akan terjamin untuk membuat maksiat kerana kerajaan BN memang sengaja menyediakan program-program maksiat agar anak-anak menjauhi agama.

BN memang sedar, jika anak-anak muda mendekati agama maka lambat laun anak-anak muda mereka akan sedar bahawa BN sudah menyimpang jauh dari agama Islam sebenar.

Di mana akhirnya BN akan kehilangan sokongan sebab itu mereka terus menerus menganjurkan program maksiat seperti konsert, karaoke, program pergaulan bebas dan sebagainya.Anak-anak muda terus dibiarkan hidup dalam keseronokan dan berhibur tanpa had.

No comments

Powered by Blogger.