Mesej Dari Ustaz Idris Ahmad Berkaitan Isu Pendedahan YB Fatah "Pertemuan Dalam Gelap"

Saya mengharapkan pertemuan dalam gelap yg didedahkan oleh YB Fatah Harun di dedahkan secara ditil spy semua ahli Pas tahu. Parti boleh bertindak. Secara rasminya tidak pernah ada maklumat. Kita harap YB Fatah buat aduan cara rasmi pd parti. Saya baru cek dgn SUA Pas, beliau tdk tahu dan suruh YB Fatah dedahkan spy perkara ini dpt diketahui. ceritakn dgn ditil sumber drp mana.

1 comment

hussin said...

ia bukan pertemuan dalam gelap. tetapi apa yang berlaku adalah hasil dari rentetan2 pertemuan dalam gelap.

tgna sendiri, jika pertemuan yang disebut blogger mso benar2 berlaku, sebagaimana yang ditanya oleh blogger penarik beca, yang hadir di atas jemputan pihak tertentu, mendapati di sana turut hadir presiden dan timbalan presiden berserta piem, tpm, paklah dan 'ampun tuanku'. mengikut mso, pertemuannya berkaitan masa depan politik melayu. tidak disebut pula sama ada ia sama dengan 'kerajaan perpaduan'.

kehadiran presiden serta timbalan presiden yang di dahinya terpampang jelas perkataan "tok guru bukan pas" (yang tersembur dari mulutnya lantaran menyanggah saranan egm oleh tgna yang berkait dengan pertemuan dalam gelap) berserta 2 pemimpin tertinggi umno termasuk paklah (yang dengannya episod pertemuan dalam gelap dicatat), memberi erti bahawa pertemuan itu, jika benar, tidak boleh berlaku tanpa dirancang, tanpa sebarang perbincangan di antara pelaku2 pertemuan dalam gelap.

jadi ia bukan pertemuan dalam gelap tetapi diakibatkan oleh pertemuan dalam gelap.

tanya sua? kah kah kah. mungkin sudah ada jawapan yang disediakan oleh apko. hanya menunggu ketika untuk disidangakhbarkan...

Powered by Blogger.