Bekas-bekas Presiden-presiden Amerika Syarikat yang masih lagi " bernyawa "



Bekas-bekas Presiden-presiden Amerika Syarikat yang masih lagi " bernyawa ".

Dari kiri: George H. W. Bush Presiden yang ke-41 dari tahun 1989-1993 dari Republik. Beliau pembunuh umat Islam di Panama, Iraq, Somalia, beliau mencetuskan Perang Teluk dan menjatuhkan Soviet Union pada tahun 1991.

Barack Obama Presiden yang ke-44 dari tahun 2009-2016 dari Demokrat. Beliau pembunuh umat Islam di Afghanistan, Iraq, Palestine, Syria, Ukraine, Libya & Yaman.

George W. Bush Presiden yang ke-43 dari tahun 2001-2009 dari Demokrat. Beliau pembunuh umat Islam di Iraq & Afghanistan.

Bill Clinton Presiden yang ke-42 dari tahun 1993-2001 dari Demokrat. Beliau pembunuh umat Islam di Bosnia, Kosova, Rwanda, Balkan, Iraq & Sudan.

Jimmy Carter Presiden yang ke-39 dari tahun 1977-1981 dari Demokrat. Beliau pembunuh umat Islam di El-Savador, Guatemala, Angola, & Afganistan.

Pencerobohan oleh bekas-bekas Presiden-presiden Amerika Syarikat terutamanya di Timur Tengah adalah untuk mengukuhkan kedudukan dan kekuasaan mereka dan terus kekal sebagai " Kuasa Besar Dunia " dan mahu mewujudkan "New World Order ".

There has been no American President who has no engaged in wars and murders outside of the U.S borders. Those 5 of them who are now alive had their bloody hands involved in wars.

This Is The Real Dictator & The Real Terrorist.

No comments

Powered by Blogger.