celaka hang...turun 10sen buat pa?LATEST! Fuel price expected to be cut by another 10sen

INSIDEPIX1
KUALA LUMPUR, WED

THE price of fuel is expected to be cut by another 10 sen, a source told the NST today. The announcement was expected to be made this afternoon.

On Aug 22, the pump price of petrol was reduced to RM2.55 from RM2.70 per litre (RON 97) and diesel to RM2.50 from RM2.58 per litre.



The government had announced on Aug 1 that pump prices would be adjusted according to world crude oil prices on the first day of each month, starting Sept 1.


A minimum subsidy of 30 sen a litre and a ceiling price of RM2.70 a litre for petrol had been fixed until at least the end of the year.



The government had cut crippling fuel subsidies on June 5, resulting in the petrol price rising from RM1.92 to RM2.70 per litre.

ni berita paling bangang aku dengar..woi menteri bangang....hang memang makan duit haram rakyat tak pe........rakyat nak makan hasil bumi punya susah..malang aku ada PM dan TPM tak da otak.....

5 comments

BekokKeng said...

Memang Celaka diorang tu... tiap kali aku isi minyak aku kutuk mintak setiap langkah yang diaorg ambil semuanya sumbang. Biar ditiup dalam hati-hati mereka ni rasa takut, rasa bimbang, tak tenteram..

Mereka ni 3 orang.. Bedolah/Najid/Hamib dan KJ.

(Betul 3 orang.. yg last sekali tu bukan orang)

admin said...

yang last tu beruk

Fazrulls said...

Salam Tuan,

Sabar.. di bulan puasa ni.. dugaan yang diterima semperna ramadan...

Peliklah.. ya.ya cakap 15 sen.. tup..tup..sekupang ja..

Apa punya turr.. la...

Kata nak bagi duit raya kat rakyat... budak2 kalau dapat duit raya sekupang pun akan menyumpah.. apa punya kedekut tuan rumah ni.. rumah lain bagi RM1.. merungut sikecil yang amat tertunggu bila hari raya...

heeee..

sesumpah@pokka.com said...

aku nak sumbat pam minyak tu dlm mulut 3orang+sekoq beruk....

Master Yoda said...

Salam Tok Kerabu,

Seposen = dua biji gula2

Dua biji gula2 ni la duit raya tuk rakyat Malaysia bile mane depa isi petrol seliter

Kah kah kah

Amik cth kete Myvi S.E, isi full tank (40 liter) tuk blik kg, 40 x RM 0.10 = dpt la jimat RM 4

Dpt la bg duit raya lebih tuk 4 org budak....

Kah kah kah

Mentaliti mcm ni,pak menteri2 UMNO je yg piki

Kah kah kah

Powered by Blogger.