Susah Nak Cari Pemimpin UMNO Yang Berterus Terang - Malaysiakini



Pencalonan untuk Ketua Pemuda UMNO nampaknya hanya tinggal 3 persaingan selepas Datuk Zahidi Zainul Abidin menarik diri.

Beliau menarik balik hasratnya untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO dengan alasan perkembangan terbaru pencalonan tidak berpihak kepadanya.

Tahniah saya ucapkan kepada beliau kerana berani berterus terang. Sikap sebegini seharusnya menjadi contoh kepada mana-mana calon UMNO yang bertanding terutama Ali Rustam, Mat Taib dan Khir Toyo. Mereka bertiga ini sepatutnya insaf dan bukannya merayu seperti pengemis untuk mendapatkan undi dari UMNO bahagian. Mereka inilah antara yang bakal menjadi perosak kepada Negara pada masa akan datang jika dilantik.

Mereka bertiga tidak pernah berterus terang sebaliknya lebih suka berdalih bahawa dan berkeyakinan mendapat undi pada setiap bahagian. Dengan ini saya pun ingin 'merayu' kepada mereka bertiga agar menarik diri sahaja daripada bertanding. Untuk Ali Rustam, sekarang ni musim hujan di Melaka, eloklah kamu perhatikan kawasan-kawasan yang bakal dinaiki air. Sudah terbukti yang kamu tidak akan mendapat kelayakan untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden UMNO...Urus Negeri Melaka pun bermasalah masih lagi menanam cita-cita hendak mentadbir Malaysia....pirahhhhhhhhh

http://silembiks.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.