Terang-Terang BN Guna Kanak-Kanak!!


 Gambar ini telah diambil semasa hari pengundian di Daerah mengundi PJS 6 Timur, DUN Seri Setia pada Pilihanraya Umum ke-12 yang lalu.

Gambar ini telah diambil semasa hari pengundian di Daerah mengundi PJS 6 Timur, DUN Seri Setia pada Pilihanraya Umum ke-12 yang lalu.

BN pun guna kanak-kanak, KPN!

Tindakan kumpulan itu memperalatkan kanak-kanak atau remaja bawah umur menyertai demonstrasi jalanan akan mewujudkan generasi muda yang suka memberontak dan melanggar undang-undang.

“Kumpulan ini bukan pejuang demokrasi tetapi golongan democraze… kalau benar mereka melaung-laungkan demokrasi, mesti bertamadun tinggi, kalau ada masalah boleh berbincang dan perkara ini (demonstrasi mengeksploitasi kanak- kanak) tidak akan dilakukan.

http://penarikbeca.blogspot.com

kanak2

kanak22

kanak2glila

—————————————————————————–

Tidak exploitasi kanak kanak - Majlis Peguam

Katanya, penyertaan kanak- kanak di dalam kempen Jerit boleh disamakan dengan penglibatan mereka dalam program berkepentingan awam yang lain seperti kempen keselamatan jalan raya.

”Di manakah eksploitasinya?. Ia bukan penderaan kanak-kanak. Jika mendapat keizinan ibu bapa, saya tidak melihat ia sebagai satu penderaan.

”Kenyataan itu (bahawa Jerit mengeksploitasi kanak-kanak) keterlaluan dan mengarut,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini. - Utusan

Masalahnya ada mangkuk mangkuk buat kenyataan ikut sedap tekak. Kalau ingat salah … salah. Ingat betul .. betul. Tak der bincang bincang. Semua ingat … ” Ohhh aku pandai, aku ada kuasa. Aku boleh cakap, semua orang kena dengar” ……… Orang ketawa … sambil kata Poooorrrrahhhhh !!!!

http://umnonomore.blogspot.com

1 comment

Abahnya Faez said...

amik gambar budak2 ni bro.. mau potostat..kasi kt org2 tua BN yg duk melepak kt kedai kopi.. dh dekat PRK kuala trg ni... tq tq

Powered by Blogger.