berbaik la ustaz!


MAIZAWATI





KUALA LUMPUR - Jika sebelum ini isteri penceramah bebas dan penyanyi Akhil Hayy (gambar), Maizawati Zainal nekad untuk menuntut cerai tetapi wanita berusia 33 tahun itu kini berkata, tidak mustahil hatinya boleh berubah pada 2 Jun ini.

Pada tarikh tersebut, Mahkamah Rendah Syariah Ipoh akan mendengar kes perbicaraan cerai mereka.

Menurut Maizawati, sebagai manusia biasa, hatinya boleh berubah. Dia menyerahkan takdir hidup kepada Yang Maha Kuasa.

"Memang saya nekad hendak berpisah sebelum ini. Biarpun begitu, saya tahu hati manusia ada kemungkinan boleh berubah.

"Jika hari ini saya berkata mahu berpisah, esok atau lusa siapa tahu kalau hati saya berubah semula. Saya tidak mahu cakap lebih-lebih, semuanya saya serah kepada Allah," katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.

Maizawati diminta mengulas kenyataan Akhil yang mendakwa dia keluar rumah tanpa keizinan suami dan tidak telus dalam mendedahkan hubungan komunikasi mereka yang terputus.

"Kalau boleh saya tidak mahu ulas lagi. Ini hal saya dan dia. Kami masing-masing ada hak untuk bercakap, cuma saya rasa tidak mahu bercakap lagi tentang perkara ini.

"Biarlah semuanya ditentukan di mahkamah nanti. Saya baru beritahu sedikit sebaliknya banyak lagi akan diceritakan semasa proses perbicaraan kelak," ujarnya.

No comments

Powered by Blogger.