RTM dan TV3 hanya bagi Peluang Slot Iklan Pilihan Raya!

Hari ini Dato Zahid Hamidi melakukan satu sandiwara terbaru arahan Pengarah Zainuddin Maiden, ataupun dikenali sebagai anak Maiden!! katanya RTM akan bagi peluang Pembangkang untuk muncul dan berkempen dikaca TV, saya memang pasti yang pembangkang akan muncul di TV tetapi bukan untuk kempen tetapi untuk di fitnah Umno dan Putar belit mereka yang akan menjatuhkan lagi nilai dan moral pemimpin pembangkang!! itulah kerja mereka selama ini.
Saya rasa eloklah Barisan Alternative membuat cabaran terbuka dengan mengambil
kesempatan sandiwara Zahid Hamidi untuk membenarkan slot Iklan untuk pembangkang, cukuplah kalau disediakan Slot Iklan 5Minit Sehari selama tempoh berkempen, dan bolehlah kita menayangkan Iklan Menifesto pembangkang terutama hasrat untuk menurunkan Harga Minyak. tak payahlah susah susah siar ceramah pemimpin pembangkang, cukuplah hanya dengan Iklan Menifesto pembangkang yang dihasilkan sendiri Klip Video Menifesto oleh BA. biarpun RM 10,000 untuk satu minitpun tak mengapa, janji peluang diberikan.

saya ingat lagi berbaloi kalau slot Iklan dbenarkan. untuk BN pun boleh melakukan Iklan begitu juga BA belajar dari negara negara Barat, Klip Video calon seperti Calon Presiden Amerika dibuat secara Kormersil, ketika itu Model dan artis tidak laku, yang menjadi Model didalam Iklan adalah Calon Calon bertanding. malah

Iklan calon setanding dengan Iklan Kormersil seperti Iklan Kosmetik, dan barangan berjenama. rasa rasa kalau Umno anak jantan , lebih baik dibuat debat terbuka menifesto untuk Calon Perdana Menteri Malaysia, iaitu Paklah dari BN manakala Dato Seri Anwar dari BA diatas satu pentas. apa macam? ada berani!! disitu setiap calon akan menerangkan apa rancangan mereka untuk Malaysia. biar rakyat menentukannya.
Saya ingatkan pemimpin Pembangkang, Ambil Peluang minta slot Iklan, biar dua dua parti bertanding diberikan Hak untuk membeli Slot Iklan dari mana mana stesen TV, paling kurangpun Iklan Menifesto!!

"Kalau takut dengan risiko usah bicara soal perjuangan"


No comments

Powered by Blogger.