ambik la ikhtibar dari jambatan sultan yahya petra! umno kamu memang bodoh!

Lebih Baik Muhyiddin berjanji Jambatan Emas Bertatahkan Berlian Kalau UMNO Menang Di Manek Urai….

UMNO BN dah lupa ke pada Jambatan Kedua Sultan Yayha Petra yang dijanjikan dalam Pilihanraya yang lalu.. Sampai sekaragpun tak siap lagi.. Projek dah lulus,Duit dah bagi tapi sampai sekarang hanya beberapa batang tiang saja yang ada…Yang ni belum lagi tertunai,dah janji Jambatan kat Manek Urai Pulak… tak malu muka pada rakyat kelantan ke…

Sepatutnya kerajaan UMNO BN tak payahlah nak janji-janji kalau nak buat kebajikan,kebaikan dan kemudahan untuk rakyat jelata… Buat saja apa yang patut untuk semua rakyat jelata samada yang menyokong Umno ke atau PAS dan rakyatlah yang akan menilai sendiri Sesebuah kerajaan itu samada boleh diharap atau tidak untuk memimpin mereka.Sebenarnya rakyat amat tidak suka pada sebuah kerajaan yang banyak menipu rakyat bila tiba setiap kali pilihanraya.Rakyat tak mahu kerajaan yang banyak cakap kelentong tapi kebajikan untuk rakyat terabai sedangkan duit rakyat banyak disapu untuk benda-benda yang tak berfaedah seperti Monsun Cup dll.

Kalau rakyat kita bodoh senang je bagi UMNO BN memerintah… cakap apa pun tak apa,mereka akan aminkan semuaya.Kalau Muhyiddin janjikan Jambatan Emas lagilah mereka suka.Kalau nak nampak hebat lagi,TPM umumkan nak buat lapangan terbang Antarabangsa yang berturapkan Emas lagilah rakyat MU melompat-lompat kerana mereka tak tahu kerajaan tak buat pun… tapi masalahnya Muhyiddin perlu tahu bahawa penduduk MU khususnya, rakyat kelantan amnya dan rakyat malaysia keseluruhannya sudah cerdik dalam menilai setiap apa yang dilakukan oleh Kerajaan dan Pimpinan yang memimpin mereka.Rakyat sentiasa melihat dan memerhati hari demi hari kerajaan dan gerak geri pemimpin mereka.. Semua Maklumat berada di hjung jari sahaja.. Setiap hari mereka akan bercakap pasal politk tanah air dan bertukar fikiran demi masa depan mereka bersama..

Cukuplah di Manek Urai ini sebagai titik nokhtah kepada Pemimpin-pemimpin UMNO BN membuat janji manis kepada rakyat setipa kali datangnya Pilihanraya… Tak malukah,sudah beberapa piliharaya kecil sebelum MU ini rakyat telah mengajar BN yang tak pernah mengisafi di atas kesalah mereka dalam mentadbir negara ini… Kalau tidak masakan majoriti rakyat Malaysia menolak BN dalam pilihanraya sedangkan sebelum ini mereka boleh menerima BN seadanya.

No comments

Powered by Blogger.