(Gambar) Aksi Vokalis Slank Tunjuk Seluar Dalam Di Anugerah Planet Muzik 2009

Ho ho, kami terkejut dengan aksi berani vokalis Slank yang begitu selamba menayang seluar dalam’nya dengan membawa mesej “Bombers Kiss My” sebagai tanda penentangan dia terhadap isu bom di’ Hotel JW Marriot & Ritz-Carlton, semalam. Sebagai sangka, aksi spontan tersebut menimbul’kan pelbagai dakwaan serta tomahan pelbagai pihak yang tidak setuju dengan adengan tersebut. Ini termasuk’lah daripada penduduk Malaysia yang terkenal dengan sifat sopan santun, amat berang & marah dengan Slank.

Kata seorang penonton, “Akak terkejut sebab tengok Anugerah Planet Muzik dengan anak akak, tapi lagu ni pula jadi, tak tentu hala akak off tv, takut anak akak terpengaruh pula.”

Kami faham, pihak Astro tidak mampu menyekat adegan yang di’siarkan secara langsung kepada lebih 3 buah negara. Namun, kami berpendapat, sudah tentu ada cara lain yang boleh menyelamat’kan keadaan, bukan? Kalau sebuah stesen radio boleh merakam’kan siaran langsung terlebih awal, kepada stesen tv tidak dapat berbuat demikian? Gambar selepas ini…

No comments

Powered by Blogger.