News Update :

Cetus Provokasi? Pemimpin DAP bodoh dan bangang!

October 11, 2014



Sengaja menunjukkan sesuatu yang provokasi dan mencabar kesabaran pemimpin islam dalam pakatan.

Celaka sungguh golongan ini. Kami tak pertikaikan kamu dan minum atau mabuk, tapi kamu tu wakik rakyat.

Artikel berkaitan SEMASA

Share this Article on :

4 comments:

mazmad said...

Kenapa umat Islam nak kecoh sangat ni....yang minum arak tu adalah yang bukan islam...kalau mereka nak makan babi ker...nak minum arak ker itu adalah hak mereka...asal orang islam tak minum arak dan tak makan babi dah lah....

usin said...

kan ke dulu beri sokongan tak berbelah bagi. kenapa sekarang komplen. beginilah rupa sebenar jika pemimpin dap dan pkr diberi muka. beri betis nak peha. korang yg kempen bagi undi, korang terimalah hasilnya.

tldm said...

Ok.... Setakat komen admin, saya setuju.... Sbb admin org Islam saya org Islam. Tp, cuba bayangkan,bayang aje tau, bukan betul betul. Kita sama2 yb bukan islam. Emak bapak dan dan Kawan2 kita, arak ni mcm air tea O. Tiba2 dtg satu geng surau pee jerekah geng kita direstoran cina, dimana kwn2 kita sedang minum arak. Kwn kita yg sedang minum tu talipun kita. Nak pegi ke tak nak pegi. Tu semua kwn tu. Nabi pun dgn firman Allah nak haram arak pun berperengkat perinkat . Rasional lah... Hal kecik aje. Kene faham apa itu arak... Manusia suka. Klau tak masakan arak ni ada dlm kisah surga neraka.... Dia non muslim suka, soal jaga kesihatan citer lain. Dimisalkanlah ada sultan suka arak tuan nak buat apa.. Nak dakwa ke?.

mohd zain said...

Knapa KO x GI intebiu tantawi pasal Gusti tu

 

© Copyright Kerabu Bersuara 2007 -2013 | Design by Kerabu Bersuara | Published by Kerabu Bersuara Group | Powered by Blogger.com.