Mahathir kata:Jika Anwar perintah rakyat jadi alat asing:Masa dia Makhluk asing?


Oleh yb_pmn

"Mantan PM yang 'expired' tetapi masih belum diterima pusat pelupusan kekal "KUBUR" kini semakin lantang berkata-kata sehinggakan kalah si burung Tiong.

Terkini: Melayu jadi alat asing jika Anwar memerintah.
Pandai dia kata macam tu, maklumlah benar jugak kata sesetengah orang, bila duduk ditampuk rakyat biasa ni, seronoklah kita mengehentam orang lain.
Tajuk sajak dia:Melayu mudah lupa, sebenarnya ditujukan khas untuk dialah tu. Cuma dia terlupa letak Melayu Mamak pada tajuk itu. Masakan dia lupa bahawa dia di antara pemerintah yang paling lama dan antara paling kejam di negara ini. Tetapi kejam setara mana sekalipun , pencacai Ameno tetap memuja DEWATA ini juga. Maklumlah buta mata, celik harta!

Jika tunduhan beliau Anwar jadi PM rakyat jadi alat asing, saya nak ingatkan Mahathir, masa dia memerintah Rakyat Jadi Makhluk Asing...

Pelbagai perkara yang dilakukan beliau (banyak yang boleh dibaca dalam thtred lain di sini) samada bertujuan nak mencatas musuh parti ataupun musuh peribadi semasa usia pemerintahannya.

Segala perilakunya sekarang tak ubah seperti mengambil semua ludah, tahik, kentut dan sebagainya lagi yang dia punya, kemudian dia sapu balik kat muka mamak dia tuh! Bila dah terlalu sebu akan kebusukkannya, dia sekarang dah tak rasa apa lagi...yang dia tahu mengutuk orang lain, samada pembangkang mahupun pemerintah.

Macamlah masa dia perintah dulu ok. Semua yang beliau laksanakan semasa memerintah dulu telah menyebabkan negara kita berada dalam krisis ekonomi yang paling teruk (tetapi semua masa dia kata ini kerja Anwar tak pandai urus duit).

Mahathir jugalah manusia bertopengkan syaitann yang secara terang menentang agama dan memenjarakan orang lain tanpa belas kasihan. Maklumlah anak dia sendiripun 'atheist' (tak ada agama).

Sebab itulah saya katakan zaman pemerintahannya, rakyat jadi makhluk asing. Hanya dia, famili dan kroni dia sahaja yang menjadi penduduk bumi bernama Malaysia. Orang lain terkebil2 dari angkasa nak dekat pun tak boleh.

Ahli Ameno BeEnd sendiri pun lupa....bahawa inilah orang yang menguasai sepenuhnya BN sehinggakan orang lain nak buat percaturan pun tak boleh. Ngamlah dengan semua gelaran 'MAHA' yang diterima beliau semasa ada kuasa.

Jika ada susur galur keturunan Firaun, dia ini entah generasi Firaun yang ke berapalah agaknya. Kalau dia hidup masa Firaun sekalipun...Firaun itu sendiri yang cabut lari dan jadi Makhluk asing seperti rakyat Malaysia.

....adehhhhh..dehhh..deh!

No comments

Powered by Blogger.