Terkini! Husam Musa Menggila, Tarik Berhatian Para Guru!

 http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/23881_480343132037864_1576916085_n.png

#husam4putrajaya - Ada Pasangan Guru dipisahkan, Suami di Johor - Isteri di Perlis, Isteri di Selangor - Suami di Sarawak... Macam mana kalau PM & Isteri dipisahkan begitu..? Apa perasaan mereka..? Siapa yang akan bertanggungjawab menguruskan anak2 yang masih kecil..?

Kalau Pakatan Rakyat diberi Mandat Mentadbir Negara, saya berjanji kepada lebih kurang 400,000 guru di Malaysia bahawa kalau ada Pertukaran Guru, kita akan buat dengan cara "Mesra Keluarga".

Ini bagi memudahkan Pasangan Guru berstatus Suami-Isteri & antara Guru-Guru, ada juga yang terpaksa menjaga Ibu-Bapa mereka yang sudah berumur atau uzur.

apa komen geng guru? adakah ramai yang mengalami masalah ini?

3 comments

Anonymous said...

lepas pru ni diharapkan Hadi, Mtapa Ali, Harun din buat2 lah brehat berilah peluang pd Husam, Mat sabu,Mahfus, Nizar untuk memimpin PAS...Pemikiran mereka lebih advance dan berkualiti sebagai pemimpin..

Unknown said...

KENAPA X boleh pindah pulak? walaupun saya jaga orangtua saya yang uzur, dan 2 orang adik yang menagih dadah, saya suka dengan sistem kerajaan barisan nasional menukar saya ke trengganu dan isteri ke johor. sebab 2 orang adik saya tu walaupun suka memukul orangtua untuk dapatkan wang, mereka tak pernah berjauhan dari rumah.

Unknown said...

hidup bn. saya suka sebab walaupun dipindah ke trengganu dan isteri ke johor, adik2 saya yang menagih dadah dan suka pukul orangtua saya yang uzur untuk beli dadah akan jaga rumah. sebab mereka tiada kerja dan suka menonton tv.

Powered by Blogger.