News Update :

Kerajaan Negeri Kelantan Tak Buat Kerja

June 16, 2015



Hok mana dok kata kerajaan kelantan tak buat kerja, tolong baca dan hadam.

Jangan bodoh sebab malas.

Artikel berkaitan POLITIK

Share this Article on :

2 comments:

sizzly7761 said...

Statistik atas kertas ni pun dah boleh menunjukkan sejauhmana cekapnya (baca lembab)kerajaan kelantan dalam memberi keutamaan kepada mangsa banjir...dari 1825 rumah yang perlu dibina..hanya 74 siap dalam masa 6 bulan? Di daerah Tumpat,Kota bharu dan pasir mas..yang perlu dibina hanya 24 buah tapi yang siap hanya 2 biji? Kalau sebut prabina..apa maksudnya? Lukis pelan?, beli bahan? Macam2 boleh cerita! Dalam tindakan pun sama jugak! Kalau nacam ni punya status..memang sesuai kalau di katakan kerajaan ' tak buat kerja'!.. kalau atas kertas pun nampak lembab...atas tanah lagu mana ceritapun tak tahu? Yang pasti lembab dan kecek jah laju!!

MrXYZ said...

gambar mana? kalau setakat duk tulih je, semua org boleh. DAP tunjuk gambar. mahal sangat ke gambar?

bila dap nak buat masjid, tetiba dah ada peruntukkan buat masjid baru. peruntukkan buat rumah mana? takkan nak suruh rakyat tinggal dlm masjid?

 

© Copyright Kerabu Bersuara 2007 -2013 | Design by Kerabu Bersuara | Published by Kerabu Bersuara Group | Powered by Blogger.com.