News Update :

Pemuda Umno Pulau Pinang Mengamuk

June 23, 2015



Haha.. Baru nak mengamuk. Elok la tu, hang p bakaq habis bendera dap tu.

Aku ingatkan dah takda umno kat pulau pinang ni. Hahaha..

Artikel berkaitan POLITIK

Share this Article on :

3 comments:

Si Delima Merah said...

Syyyy beberapa ekor budak sedang belajar bermain api. Ni, kalau kasih tau sama mak bapak dia orang mesti ada yg kena sekeh kepala. Gambar menunjukkan pengikut parti politik (dot..dot..dot..) yg belum capai umur baligh melakukan keganasan melampau iaitu menggunakan pemetik api untuk bermain-main. INILAH KEMAMPUAN PEMUDA UMNO PULAU PINANG DALAM MEMAJUKAN MELAYU BUMIPUTERA PULAU PINANG.

Boley Jalan said...

Ni lanun ke panglima bugis.........??? Itu ja yg hameno boleh buat!?? Mertarbatkan melayu macam ni ke? Keling la ameno PP!

Si Delima Merah said...

Keluar duit beli bendera kemudian bakar. Itu membazir...sedekah duit kat org miskin di bulan puasa ni kan bertambah pahala kita.

 

© Copyright Kerabu Bersuara 2007 -2013 | Design by Kerabu Bersuara | Published by Kerabu Bersuara Group | Powered by Blogger.com.