Pemuda Umno Pulau Pinang Mengamuk



Haha.. Baru nak mengamuk. Elok la tu, hang p bakaq habis bendera dap tu.

Aku ingatkan dah takda umno kat pulau pinang ni. Hahaha..

3 comments

Si Delima Merah said...

Syyyy beberapa ekor budak sedang belajar bermain api. Ni, kalau kasih tau sama mak bapak dia orang mesti ada yg kena sekeh kepala. Gambar menunjukkan pengikut parti politik (dot..dot..dot..) yg belum capai umur baligh melakukan keganasan melampau iaitu menggunakan pemetik api untuk bermain-main. INILAH KEMAMPUAN PEMUDA UMNO PULAU PINANG DALAM MEMAJUKAN MELAYU BUMIPUTERA PULAU PINANG.

Boley Jalan said...

Ni lanun ke panglima bugis.........??? Itu ja yg hameno boleh buat!?? Mertarbatkan melayu macam ni ke? Keling la ameno PP!

Si Delima Merah said...

Keluar duit beli bendera kemudian bakar. Itu membazir...sedekah duit kat org miskin di bulan puasa ni kan bertambah pahala kita.

Powered by Blogger.