Kenyataan Media Ketua Wanita PKR Selangor

Kenyataan Media Ketua Wanita Selangor Parti Keadilan Rakyat,

Yang Berhormat Puan Hajah Rodziah binti Ismail 29 Januari 2014

Mengekalkan Kemenangan di Kajang Wanita Parti Keadilan Selangor akan memberikan sepenuh sokongan dan mobilisasi jentera pilihan rayanya bagi mengekalkan kemenangan Pakatan Rakyat untuk pilihan raya kecil di N25 Kajang nanti.

Pergolakan politik sentiasa menjadi cabaran dan lumrah untuk diatasi oleh para ahli politik. Yang penting ialah memastikan bahawa kita tidak dikalahkan oleh sebarang unsur yang ingin menggagalkan agenda reformasi. Parti Keadilan Rakyat adalah parti termuda di kalangan Pakatan Rakyat.

Setiap yang menginginkan yang terbaik akan melalui beberapa proses dan cabaran. Pimpinan Parti Keadilan Rakyat yang mendokong dan menginginkan reformasi itu menjadi kenyataan akan meneruskan usaha yang diperlukan bagi merealisasikannya.

Lumrah juga dalam arena politik bahawa lawan akan menggunakan apa saja untuk memusnahkan apa yang ada di dalam genggaman kita. Tidak kurang juga mereka yang menangguk di air keruh, sering mengambil kesempatan dalam setiap krisis dan kekurangan.

Wanita Parti Keadilan Rakyat Negeri Selangor menyeru anggota parti dan rakyat fokus hanya terhadap meraih kemenangan bagi Dato’ Seri Anwar Ibrahim di N25 Kajang.

Reformasi!

Membujur lalu, melintang patah.

Rodziah Ismail
Merangkap Timbalan Ketua Wanita Pusat Parti Keadilan Rakyat dan ADUN Batu Tiga

No comments

Powered by Blogger.