News Update :

Mung ingat tuan guru haji hadi bodoh?

October 27, 2015



Rendah sangat pandangan kamu pada tuan guru. Kesian. Nak buat macam mana, yang hebat ekonomi dah tak da dalam pas? Kesian kat kamu.

Artikel berkaitan SEMASA

Share this Article on :

5 comments:

Unknown said...

Bukan saja bodoh tp ego dan sombong. Masakan tidak , sepenggal memerintah rakyat terengganu pun bangkit dgn " ambe serik dahhhh "

Boley Jalan said...

Sapa kata Pas tak de pakar! ? Dinayam kan ade..........pakar ternak ekor nomy wow!

cikmatgelap said...

kuliah dapat duit tabung derma,elaun MP pun sapu juga tapi ponteng.....bukan ke mentakedarah haram tu

Wan Rosli said...

Yg rasa hebat ekonomi tu kalau wat ceramah kedai kopi, boleh jadi penuh..

mohd zain said...

Errrr.... Kalu Hadi tu cerdik mcm nik Aziz knapa perintah tganu sepenggal jerr.... Smpai skrg x dpt balik... Cer cite

 

© Copyright Kerabu Bersuara 2007 -2013 | Design by Kerabu Bersuara | Published by Kerabu Bersuara Group | Powered by Blogger.com.