Patut La Ibrahim Katak Berani Buat Kacau! Abang Nak Belasah Adik?

AHLI JAWATANKUASA PENAJA PERKASA

Presiden Dato’ Ibrahim Ali

Timbalan Presiden Dato’ Fuad Hassan

Naib Presiden Dato’ Yahya Lampong

Naib Presiden Datuk Hj. Shuaib Hj. Lazim

Naib Presiden Dato’ Mokhtar Samad

Setiausaha Agung Syed Hassan Syed Ali

Pen. Setiausaha Agung Muhammad Afiq bin Aziz

Bendahari Datuk Abd. Rahman A. Bakar

Ketua Penerangan Datuk Ruhainie Ahmad

Ahli Jawatankuasa Dato’ Zakaria Salleh

Salahuddin Hisahm

Mohd. Rozal Abd. Rahman

Mohd. Radzi Mustafa

Hjh Foziah Dato Nawawi

Raizul Azmi Zulkeply

Hajah Yam@Yammy Abdul Samat

Yusof Merah

Ahmad Jaddawi Ghazali

Selamat Saimon
Daud Ibrahim

Raizul Azni Zolkepli

Wan Ahmad Talib

Kpt. Don Abdullah

Hanisha Izaireen

Megat Zulkarnain Omar Din

Jismi Azahari Johari







http://www.pribumiperkasa.com/gambar/artikal/fuad_3.jpg


PAROI



Ketetapan Mesyuarat Tergempar AJK PERKASA




1. PERKASA amat berasa bimbang dengan situasi semasa apabila satu perhimpunan serta perarakan jalanan menuju ke Istana Negara anjuran Gerakan Mansuh ISA (GMI) akan diadakan pada 1 Ogos 2009 ini.

2. PERKASA hormati hak mana-mana pihak tertentu untuk bersuara menuntut Kerajaan mansuhkan ISA walaupun PERKASA tidak setuju apa yang dituntut itu tetapi ianya hendaklah dilakukan dengan cara tidak melanggar undang-undang dan tidak mencetuskan suasana tegang yang boleh menggugat keselamatan masyarakat dan Negara.

3. PERKASA berpendapat dalam isu ISA ini, oleh kerana pihak Kerajaan telah pun membuat kenyataan baru-baru ini berjanji akan mengkaji cara perkemaskan ISA , semua pihak perlu member i ruang dan masa kepada pihak Kerajaan untuk melakukannya.

4. PERKASA berpendapat ISA masih perlu dikekalkan tetapi perlu ada perubahan agar ianya tidak disalahgunakan oleh mana-mana pihak bila mereka berkuasa.

5. PERKASA akan menghantar memorendum cadangan-cadangan menambahbaikkan perlaksanaan ISA kepada Kerajaan sekiranya PERKASA berpendapat perubahan yang dilakukan terhadap ISA seperti yang dijanjikan masih lagi ada ruang untuk disalahgunakan oleh pihak berkuasa.

6. PERKASA juga berharap jika GMI membatalkan hasrat untuk berhimpun dan berarak ke Istana Negara pada 1 Ogos ini pihak PEWARIS juga membatalkan hasratnya untuk mengadakan perhimpunan dan perarakan pada tarikh yang sama itu.

7. PERKASA menuntut pihak GMI buat kenyataan umum bahawa perhimpunan dan perarakan ke Istana Negara pada 1 Ogos ini dibatalkan. Jika GMI teruskan juga perhimpunan dan perarakan itu, PERKASA akan menyertai PEWARIS berhimpunan di tempat, waktu dan tarikh yang sama demi pertahankan ISA.

8. PERKASA mendesak pihak PDRM dan Kerajaan mengambil tindakan yang tegas terhadap pihak-pihak yang menggugat keharmonian, kesejahteraan dan keselamatan Negara.


AJK Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia
(PERKASA)

22 Julai 2009

www.pribumiperkasa.com



cisss... apa kena perkasa dengan ISA? yang hang sokong pegi p kat hang la brehim. jangan hang jadi kurang ajar sebab belakang hang ada orang kuat! tolong jangan Buat Taik Brehim hoi! lemah bila ada pemimpin macam ibrahim ali. bodoh sombong! gedebe la kononya!

No comments

Powered by Blogger.