Blog Kerabu Bersuara Pun Ingin Berundur. Mahu Join Umno BN Pulak!

Gua Nak Bersara Dari Tulis Blog

Bhai.... rasanyer dah sampai masa gua amik tindakan drastik nih... gua nak bersara dari tulis blog lar.... cukup lar sampai disini ... bahaya tau tulis blog pro-rakyat  nih...... bahaya oooo... boleh kena tangkap... kena reman... kena ISA, OSA atau Akta Hasutan (Sedition Act)... Silap-silap boleh ken EO (Emergency Ordinan)

Lebih baik gua tulis blog pro UMNO/BN .... sure masyuk duit punya bulan-bulan... pastu boleh dapat immuniti.. macam PapaGomo yang dedahkah maklumat rahsia dalam Kapal Selam TLDM... boleh selamba badak jer masih merayau-rayau sana sini.. takder kena tahan pon.. takder kena OSA pon... takder kena ISA pon... EO jauh skali...

Takpun... gua jadi kroni Shahrizat ker... boleh dapat dana berjuta-juta.. pastu.. walaupun ader laporan polis mender pasai rasuah... langsung tak kena tahan atau soalsiasat dek PDRM... boleh plak pegi mana-mana melancung ke Mekah.... hehehehe

Wooo... best ooo jadi orang UMNO/BN... ader immuniti.. ader kekebalan.... nak kutuk Raja Linggam pon boleh biler-biler masa... malah siap buat demo suruh Raja Linggam disiasat... didakwa dan sebagainya... hahaha.... malah boleh pulak cadangkan Raja Linggam dilucutkan hak..... hehehehe... best kan....

Tapi kalu jadi blogger pro-rakyat... siap la gua... sure masuk ke dalam pakai baju ungu.... hahahaha ... macam UncleSeekers atau AdukaTaruna... dua-dua nih dah pernah masuk ke dalam pakai baju ungu.... hahaha.... baju VVIP tue... hahaha

Read more: http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2012/07/gua-nak-bersara-dari-tulis-blog.html#ixzz1znYyo3fv

No comments

Powered by Blogger.