Celaka Lim kit Siang dan DAP



Sebagai seorang Ahli Pas, no. Ahli 0559704, aku mengecam, mengutuk di atas kebiadapan dan kecelakaan Lim kit Siang atas tindakan Dap menghina Presiden Pas. Tindakan menolak enekmen hudud yang akan dibawa ke Parlimen satu tindakan membunuh diri dan dilaknat. 

Walhal dengan jelas undang-undang ini hanya terpakai kepada orang Islam sahaja. Adapun undang-undang syariah yang diamalkan sekarang juga terpakai kepada orang Islam sahaja.

Kenapa kamu celaka tidak membantah hukum berdosa bagi umat Islam yang tidak sembahyang? Berdosanya seseorang yang menganut ajaran Islam meninggalkan segala suruahan Agamanya?

Pelembagaan Persekutuan dengan jelas menyebut Islam adalah agama persekutuan, agama lain bebas diamalkan . Kenapa pula kami orang Islam tidak boleh berhukum dengan ajarannya?

Ini semua kerana kecelakaan mulut kamu, kamu kata Pas akan bergabung dengan umno, kamu kata empat hari lagi pakatan akan pecah( apabila wakil umno menyokong enekmen pindaan hudud 2015 di Dewan Undangan Negeri Kelantan)

Celaka Lim kit siang sudah terkepit dengan kenyataan mautnya sendiri. Apa ke bahalol memutuskan hubungan dengan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang tanpa memutuskan hubungan dengan Pas dan Pakatan Rakyat?

Adakah kami bimbang hilang Kerajaan Selangor yang dipimpin oleh sekutu kamu PKR?
Andai kamu keluar dari gagasan Pakatan Rakyat? Kami ahli Pas akan mengunakan setiap inci ruang dan peluang untuk pertahankan pimpinan kami dari terus dihina ,dicerca oleh celaka Lim Kit Siang.

- Ahli Pas 
Naraza Muda.
Powered by Blogger.