Surat Untuk Pak Lah dan TPM

"Demi masa depan Malaysia, saya kemukakan sepucuk surat untuk YAB PM dan TPM. Yang dihormati PM dan TPM,Sebagai seorang rakyat Malaysia, izinkan saya memberi pandangan kepada YAB PM dan TPM.Setelah saya menyaksikan wajah mantan presiden Suharto yang sedang berbaring di atas troley dan disiarkan dalam kaca TV, maka saya terpangil untuk menasihat YAB berdua.
Seorang yang telah berkuasa keatas lebih 200 juta umat Islam Indonesia, akhirnya terkapai2 mengharap belas ihsan para doktor pakar dan doa dari orang ramai. Malangnya rakyat yang berdoa agar beliau sempat sembuh, mengharap beliau dibicarakan kerana kes rasuah.
YAB berdua pun akan tiba saat demikian. YAB berdua pasti menemui kematian.
Oleh itu, saya menyeru agar YAB berdua meletak jawatan segera dan memberi peluang kpd pemimpin yang lebih layak.
YAB PM adalah simbol kemerosotan kepimpinan Malaysia. YAB dikutuk bukan sahaja oleh ahli PAS, bahkan ahli UMNO sendiri. Ini membuktikan YAB tidak layak dan tidak boleh menjadi pemimpin yang boleh mencetus semangat MALAYSIA BOLEH. Rakyat kecewa dan malu dengan kepimpinan YAB yang lembab.
YAB TPM pula membawa imej yang sangat buruk. Dua isu besar; kes wanita mongolia dan komisyen 500 juta sudah cukup membukti YAB tidak layak menjadi pemimpin negara.
Tolonglah berhenti seberapa segera yang mungkin, sebelum ajal atau sakit menimpa seperti presiden Suharto.
Sekian dulu saranan saya.
Moga2 saya terlepas pada hari akhirat nanti kerana tidak menegur pemimpin.
Sila forwardkan kepada orang ramai.

No comments

Powered by Blogger.