SIAPA KATA UMNO/BN TAK PANDAI BERDEMO


Di Ampang Kira-kira 60 penyokong Umno dan parti komponen BN menyertai demonstrasi di hadapan pusat membeli-belah Ampang Point untuk menyatakan sokongan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan polis untuk meneruskan siasatan terhadap kematian Teoh Beng Hock. Perhimpunan bertujuan membantah tindakan beberapa pihak yang cuba mengganggu siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan polis berhubung dakwaan rasuah terhadap beberapa anggota Exco kerajaan Selangor serta kes kematian setiausaha politik seorang anggota Exco kerajaan Selangor, Teoh Beng Hock.

Ia disertai ahli Umno bahagian-bahagian Ampang, Gombak dan Pandan. Manakala ahli-ahli MCA, MIC, PPP dan Gerakan pula semuanya dari Ampang. Dalam perhimpunan ringkas itu, mereka membawa kain rentang yang bertulis 'Umno bahagian Ampang yakin kredibiliti SPRM dan polis untuk teruskan siasatan' dan 'Umno bahagian Ampang menyokong tindakan SPRM dan polis". Mereka juga membawa poster yang antaranya bertulis 'Jangan ganggu tugas SPRM dan polis, teruskan siasatan' dan 'Pembangkang jangan alihkan isu!!!'.

(Moral: KAH... KOH... KEH... Dulu PEMBANGKANG UMNOBN selangor selar kerajaan negeri Pakatan Rakyat mengadakan perhimpunan. La ni terpalit pulak kat muka hangpa kerana juak-juak umnobn sebelah Ampang pulak berdemo. Ceh... mengata orang rupanya hangpa yang lebih sehingga mengganggu lalulintas di Jalan Ampang)


http://budakkampungonline.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.