UMNO membuang masa berkursus.

SHAH ALAM 19 Julai - Semua pemimpin UMNO di setiap peringkat akan mengikuti program latihan dan motivasi secara berperingkat bagi menyuntik semangat baru di kalangan mereka mulai bulan depan, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin

Beliau memberitahu, program yang dipersetujui di peringkat Jawatankuasa Pengurusan dan MT UMNO itu akan diperluaskan ke seluruh negara dan melibatkan pemimpin UMNO bahagian dan cawangan.

Katanya, langkah itu untuk menyuntik semangat pemimpin-pemimpin UMNO di semua peringkat dalam usaha membangkitkan semula keyakinan baru dan kepercayaan masyarakat kepada parti tersebut.

AS I SEE IT :

Muhyiddin dan MT UMNO hanya membuang masa menganjurkan kursus-kursus ini kerana yang hendak pergi kursus itu ketua-ketua Bahagian yang ego mereka tinggi seperti contoh yang terbaik ialah Ketua Bahagian Merbok, Tajul Urus, Ahmad Bashah Hanipah, Ketua Bahagian Alor Setar dan Mahazir Khalid.

Mereka yang harus memberi kursus bagaimana menerima wang untuk menang pilihanraya. Bagaimana mengagih projek-projek mega kepada kroni dan bagaimana strategi cantas-mencantas generasi pelapis.

http://mummyrokiah.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.