Dulu Blog Lucah, Mencarut Dan Memfitnah, Sekarang Blog Alim Dan Warak

Sekarang heboh 1 Malaysia pasal isu seruan JAIS ke gereja yang didakwa melakukan kesalahan dalam penyebaran. Pung pang pung pang blog sebelah sana yang sebelum ini memaparkan gambar lucah dan video lucah sekarang menjadi alim dan warak.

Ada sesetengah blog tu kat atas blog punya main ada video lucah dan gambar lucah tetapi kat bawah header diletak pulak ayat Al Quran dan Hadis Nabi.

Bercakap bukan main mengalahkan ustaz kat masjid negeri, tapi sebelum ni bila time mengulas isu lucah mengalahkan pelakon yang digambarkan. Sedangkan belum terbukti yang siapa di dalam video tu.

Bila dibacakan ayat yang dalam islam perlu ada 4 saksi, haram tuan blog tersebut nak dengar dan percaya. Dok dengar fatwa dari 3 orang ketua kabilah mereka la. Begini la manusia hati gelap dan jahil.

Alim ulamak dok bagi nasihat dan baca ayat-ayat yang berkaitan tuduhan zina. haram puak ni nak dengar. Hati dah gelap. Korang bayangkan la video lucah dok tempek kat dalam blog. Hari-hari dosa dok ada. Tapi kalau dah hati gelap, buat bodoh je la.

Lucu! ramai orang perasan perubahan sikap hipokrit blog lucah dan pemfitnah yang berubah menjadi alim dan warak!

kita tengok bila isu ni reda, mereka akan bertukar menjadi blog lucah dan fitnah yang diredhai oleh pihak kerajaan.

Memang belah sana minat dan kaki lucah fitnah pun.

Sekarang umno pegang kuasa kerajaan, tunggu apa lagi? kalau dah alim dan warak sepatutnya blog-blog sebelah sana kena suruh najib dan muhyiddin perjuangkan akta jenayah murtad la! buat apa dok kecoh dalam blog? taik je dapat pun.

Dah korang kata ada kabel besar, hantar la kabel tu suruh najib gubal akta tersebut?

Kenapa tak mahu?

Sebab rakyat dah tahu perangai hipokrit umno dan barisan nasional!

Tolak umno, bn, najib dan rosmah, islam akan terus dan makin subur di malaysia. insya allah!

-Pembantu Admin-

No comments

Powered by Blogger.