Sebelum cabar TGNA, kencing dalam tempurung dulu wahai Zaharin MH

Buat cerita menipu melalui surat kabar dan cabar Tok Guru Nik Aziz supaya buat kenyataan rasmi. Dia ingat Tok Guru nak layan permintaan orang yang tak lekat 'unjat' seperti dia tu. mujur diberi ihsan oleh Anwar Ibrahim boleh bertanding dalam PRU12 dan menang bolehlah jadi MP.

Kerana tidak ada jati diri dan peribadi yang cemar maka keluarlah dia dari PKR dan kini jadilah MP Bebas kerana nak masuk UMNO tak ada siapa berahi sebab perangainya huduh dan dikelilingi oleh 'a pek' untuk membuncitkan perut.

Lalu carilah cerita sensasi untuk promosi diri bersengkokol dengan surat kabar dan buatlah kenyataan bodoh bagi mencabar Tok Guru lalu surat kabar yang juga seperti hilang intigreti itu pun tulislah (seperti surat kabar utusan hari ini bertajuk 'buat kenyataan rasmi'). Jelas nampak kebodohan.

Apa yang tak kena dengan Tok Guru jumpa Ku Li, mereka adalah ahli politik daripada Kelantan dan ada perkara yang Ku Li boleh tolong Kerajaan Negeri Kelantan seperti isu royalti minyak. Jadi yang dia tu dok sibuk-sibuk tu dan dikaitkan dengan isu mempelawa Ku Li menganti Anwar Ibrahim tu nampaknya seperti orang sakit O.

Tok Guru tak akan tukar persetujuan yang telah dibuat, Tok Guru menghormati pada janji asalkan tidak berlaku pengkhianatan kepada PAS. Nampaknya ada orang panas punggung dengan ujudnya AMANAH kerana barangkali takut BN akan kalah dalam PRU13 maka riwayat ampu pemimpin UMNO akan berakhir dan harta haram yang dimilikinya akan dijadikan khazanah rakyat lantas mungkin juga penjara sungai buluh tempatnya.

Tidak ada rakyat yang percaya cakap orang yang tak ada prinsip seperti orang yang hisup cigar dalam gambar diatas. Glamour atas kasihan Anwar Ibrahim tapi dikencingnya Anwar Ibrahim, manusia jenis inilah yang akan menjadi bangkai politik selepas PRU13.

http://newkk.blogspot.com/2011/08/sebelum-cabar-tgna-kencing-dalam.html

No comments

Powered by Blogger.