KJ dan Zahid Hamidi nak jatuhkan Datuk Seri Najib?

Laman Web UMNO Reform mengatakan bahawa Datuk Seri Zahid Hamidi yang diketahui sebagai sekutu kuat kepada Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin dikatakan sedang cuba menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. Klik disini.

Penghebohan peristiwa kehilangan enjit jet pejuang yang masih dalam siasatan polis dikatakan menjadi senjata untuk menjatuhkan Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sifirnya mudah. Jika jatuh Datuk Seri Najib, secara automatiknya beliau akan menjadi Timbalan Presiden UMNO kalau mengikut senioritinya sebagai Naib Presiden UMNO yang paling kanan. Setelah menjadi Timbalan Presiden UMNO, secara automatiknya beliau akan menjadi Timbalan Perdana Menteri.

Apabila menjadi Timbalan Perdana Menteri, beliau akan mempunyai “bargaining power” untuk memasukkan sekutunya KJ untuk menjadi menteri penuh. Bukankah Zahid Hamidi pernah berkata, seminit selepas beliau menjadi PM Malaysia, beliau akan melantik KJ menjadi menteri.

Apakah kita terlupa bahawa Tun Abdullah Ahmad Badawi adalah Menteri Pertahanan Malaysia sebelum beliau bersara? Apakah pada ketika Tun Abdullah menjadi Menteri Pertahanan, KJ menggunakan peluang tersebut untuk mencari “bahan” yang boleh digunakan untuk mengenakan Datuk Seri Najib?

Dan bahan tersebut diberikan kepada Zahid Hamidi untuk dibocorkan. Pembocoran maklumat tersebut memberikan keuntungan kepada KJ dan Zahid Hamidi. Jika Zahid Hamidi naik lebih tinggi, maka naiklah KJ juga. Apabila kedua-dua sekutu Anwar Ibrahim ini naik, maka dengan cepatlah cita-cita Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri akan tercapai. Apabila Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri, lebih cepatlah Malaysia akan terjual kepada Amerika Syarikat.

Kita perlu ingat, orang-orang Anwar Ibrahim kini berkeliaran didalam UMNO. Apakah kita percaya dengan talibarut-talibarut Anwar seperti Zahid Hamidi, Khairy Jamaluddin dan jangan kita lupa tentang Ezam Mohd Noor. Mereka semua berada dalam satu kumpulan. Sampai masanya, semua akan bertindak untuk menaikkan boss kesayangan mereka iaitu Anwar Ibrahim.

UMNO pada hari ini masih lagi selamat oleh kerana Tun Dr. Mahathir masih ada. Tun merupakan benteng terakhir kepada UMNO dan dibantu oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin. Datuk Seri Najib sibuk untuk “repair” negara setelah dimusnahkan oleh KJ dan Budak Tingkat Empat selama sepenggal pemerintahan Tun Abdullah Badawi.

Tanpa sokongan ahli-ahli UMNO yang lain, maka letihlah Tun Mahathir dan Tan Sri Muhyiddin untuk melawan anasir-anasir jahat dalam UMNO.

Pilihan ditangan ahli-ahli UMNO. Mahu biarkan UMNO musnah, atau membersihkan agen-agen Singapura dan Israel yang terdapat dalam UMNO.

Anak Jati Rembau

No comments

Powered by Blogger.