Kenyataan Media ADUN Batu Tiga

Kenyataan Media
ADUN Batu Tiga
Yang Berhormat Puan Hajah Rodziah binti Ismail

14 Ogos 2014

Perletakan Jawatan Sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor

Saya mengulangi penegasan untuk bersama Pakatan Rakyat di Selangor dan memelihara amanah rakyat Selangor yg telah memilih Pakatan Rakyat sebagai gagasan yang wajar memerintah Selangor.

Amanah itu adalah kepentingan yang akan saya utamakan.

Dengan ini, saya meletakkan jawatan saya sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor. Surat berkaitan telah diserahkan kepada Pejabat Tan Sri Khalid Ibrahim tengahari tadi.

Tindakan saya ini merupakan solidariti terhadap teman-teman yang sebelum ini telah dipecat dari jawatan exco masing-masing oleh Tan Sri Khalid Ibrahim dan untuk menangkis kemungkinan berbagai spekulasi terhadap diri saya. Saya membuat keputusan sedemikian dengan penuh kesedaran.


Rodziah Ismail

Untuk sebarang pertanyaan mengenai kenyataan di atas, sila hubungi:
Media Rodziah Ismail, Tel.03-55442342, emel: media.rodziahismail@gmail.com

No comments

Powered by Blogger.