BIAQ BETUI ISMAIL SAFFIAN!!!!

Subuh tadi ketika melangkah keluar untuk menuju ke mesjid Nurul Hidayah, saya temui beberapa helai edaran di luar Pos kami - Pos Kawasan Gopeng di Kampong Tebuk ini.

Edaran tersebut jelas mempertikaikan tentang pemilihan calon Ismail Saffian sedangkan Umno mempunyai lain-lain pemimpin yang lebih berwibawa untuk diketengahkan.

Ini menjelaskan kepada kita bahawa umno bertelagah dalam pemilihan calon.Mereka tidak berpuas hati kerana Ismail Saffian merupakan calon Ketua Bahagian yang kalah; tapi di pilih menjadi calon? Inilah yang menjadi kemusykilan dan menimbulkan rasa tidak senang di kalangan pimpinan Umno yang lain.


Tambahan pula desas desus yang mereka dedahkan tentang perangai mungkar Ismail Saffian yang kononnya sangat gemar berulang alik ke pekan Danok.Kini terdapat poster edaran yang menampilkan gambar Ismail Saffian sewaktu di Danok.
Rugi dan bodoh sangatlah kalau sesiapa memiih calon yang tidak bermoral seperti calon umno/BN ini.Jangan biarkan diri anda diselubungi dengan kerja mungkar Ismail Saffian calon BN.Berikan undi anda kepada calon Pakatan Rakyat - Dato seri Nizar!

No comments

Powered by Blogger.