Datuk Seri Vida kini berstatus janda



JUMAAT, 7 APRIL 2017 - 11:31AM

Oleh Syarrizuan Abdul Rashid
bhonline@bh.com.my

DATUK Seri Vida hari ini sah bercerai talak satu dengan suami, Fairuz Ahmad Zainuddin.

KUALA LUMPUR: Usahawan selebriti, Datuk Seri Vida hari ini sah bercerai talak satu dengan suami, Fairuz Ahmad Zainuddin.

Beliau memberitahu BH Online perceraian itu dibuat secara baik selepas tiada kesepakatan untuk berbaik semula antara mereka.

"Saya yakin ini adalah jalan yang terbaik bagi kami. Saya juga percaya, setiap yang berlaku itu ada hikmahnya.

"Perasaan saya bercampur baur dan sukar untuk saya gambarkan, tetapi saya bersyukur semua sudah berakhir," katanya.

Beliau berharap semua spekulasi mengenai perceraiannya akan berakhir dan mahu terus ke depan.

Vida atau nama sebenarnya Hasmiza Othman, 46, berkata mereka bercerai di Mahkamah Rendah Syariah Ipoh, kira-kira jam 10 pagi ini.

Khabar mengenai perkahwinan beliau dengan Fairuz, 39, kononnya sudah berakhir bertebaran sejak lebih dua minggu lalu.

Pengasas produk kecantikan Vida Beauty itu berkata, beliau ditemani seorang teman rapat dan pegawai peribadinya dalam prosiding perceraian itu.

Vida mengenakan pakaian serba hitam dan mengaku tidak memaklumkan kes perceraian itu kepada media kerana bimbang diserbu di mahkamah.

Vida berkahwin dengan Fairuz, yang juga perkahwinan ketiga wanita itu, pada Januari 2014.

No comments

Powered by Blogger.