Blogger Ini Juga Patut Disiasat!!!



Malam tadi jam 10.30 malam lebih dah soerang sahabat pemblog juga talipon aku.. tanya aku kat mana waktu tu.. aku jawab kat rumah…ia ingat aku dah ada dalam lokap… dalam kes menghina Sultan… Isshh.. tak la aku nak hina sultan aku… Oii.. sedapnya mulut… aku orang lain aku tak hina.. yang aku dok hina, marah, maki, hamun ialah UMNO Celaka dari Dulu, kini dan selama-lamanya. Tang bab UMNO Celaka aku tak kira sapa…. Wajib Kena…

Rupa-rupanya ada 8 orang blogger yang akan kena dakwa diatas tuduhan menghina sultan Perak tempohari.. Yang hangpa gatai sangat dok pi hina sultan aku tu sapa suruh,.. kang dah kena… lain kali kalau nak hina hina UMNO Celaka tu…

Cuma aku harap pihak berkuasa dapatlah menyiasat sama satu blog yang kerjanya hari-hari maki hamun pemimpin PR, terutamanya MB aku DS IR Nizar, Nik Aziz dan DS Anuar Ibrahim.. ada saja cerita rekaan fitnahnya.. aku ingat ingat budak sekolah darjah tiga pun geli nak baca blognya tu.. Jadi untuk menjaga keharmonian para blogger, pihak yang berwajib aku harap dapatlah mengambil tindakan kepada blog ini iaitu blog http://perakbangkit.blogspot.com

Aku tak tau nama blogger ni sapa.. tapi sahabat aku Mat Saman Kati dari blog Perakexpress amat kenal dengan blogger Perakbangkit… Gambarnya aku ada.. hensem dia ni… tambah-tambah tang janggutnya tu..

http://manjungmari.rentaprevolusi.com/

No comments

Powered by Blogger.