Ulasan Anak Sanusi Junid Selepas Jumpa Hasan ali

Anak Sanusi Junid telah mengaku dan memberikan isi penting pertemuan malam tadi diruangan komen blog ini.

"Terima kasih saudara kerana sudi mengwar-warkan blog saya. Saya juga agak gembira dijemput oleh Dato' Dr Hassan Ali yang ternyata terbuka hati dalam niat memperjuangkan hak Umat Melayu Islam di Selangor dari dikekang oleh kafir Harbi DAP dan sekutunya, parti pimpinan 'Al-Juburi'... itu kan namanya menurut Mat Sabu suatu masa dahulu?"[link]

Dari komen Akramsyah di atas, kita lihat ketakutan Hasan Ali kepada Parti DAP. Ini pengakuan terbuka anak Sanusi Junid mengenai Hasan Ali. Bagaimana Hasan Ali boleh baik dengan anak Sanusi Junid ini ?? Lihat bahasanya, "Al-Juburi". Dia percaya Anwar Ibrahim adalah peliwat. Akramsyah, anda ada bukti ?? Jap-jap DAP parti Harbi ?? Harbi ni ikut istilah yang penulis tahu bermaksud orang kafir yang boleh dibunuh. Tolong betulkan penulis jika penulis silap. Inilah statement 1Malaysia dari anak Sanusi Junid. Tahniah.

ni aku bagi link blogger suci di mata hasan ali

http://thoughtsintangents.blogspot.com/

3 comments

Anonymous said...

itu komen anak sanusi...engko pecaya????

kalo engko pecaya maka samalah engko dgn dia!

bila masa plak kita di ajar utk pecaya dgn tali barut umno nih????

Unknown said...

Eh, memang DS Anwar peliwat saudara. Tidakkah saudara tahu? Malah, mahkamah yang melepaskan beliau dahulu pun kesemua hakimnya setuju DS Anwar melakukan liwat, cuma kerana ikut undang-undang Mat Salleh beliau lepas, sebab masa liwat berlaku tak jelas, DS Anwar dilepaskan.

Hakim Besar Malaya seorang sahaja, TS Siti Norma, yang menyatakan kalau dah sah merogol tu, tak patut tanya-tanya lagi masanya!

Semua bukti dan kenyataan ada dalam rekod mahkamah sdr, kerana itulah saman DS Anwar kepada Tun Dr M konon mentohmahnya tak lekat dan tak berani DS Anwar teruskan lagi hal saman ni!

Ala, apa susah-susah, tanya sahajalah orang yang mula menuduh DS Anwar peliwat di khalayak ramai, Mat Sabu! Dia kan pemimpin hebat PAS!

MANSOR JUNUS said...

Anak Sanusi Junid ini macam bapanya juga, cerdik yang tak boleh ditumpang. Bapanya dulu nak tanam padi atas bumbung.

Saya tidak fikir Hassan Ali bagitu bodoh nak luahkan rasa hatinya macam itu kepada anak musuh PAS. Terutama sekali pada waktu dirinya sedang menjadi kontraversi.

Pendedahan ini pula dibuat begitu rupa bagi tujuan nak laga2kan kepimpinan PAS. Apakah dia fikir PAS sebodoh itu, boleh termakan dengan dakyah keluarga UMNO biul ini. Saya hidu bau Sanusi Junid dalan cerita ini.

Powered by Blogger.