Apabila Kena Kat Adun BN! Mula La Gelabah!

Malaysiakini.com Putarbelit Kenyataan
Kenyataan Saya di Putarbelitkan

1. Memang benarlah bahawa kenyataan sebelumnya bahawa portal Malaysia Kini suka membuat kenyataan provokasi untuk meningkatkan jumlah pengunjungnya.

2. Tujuan asal perbualan langsung tidak meyentuh sama ada wanita layak atau tidak menjadi Menteri Besar. Kak Midah hanya ditanya apakah pernah ditawarkan jawatan Menteri Besar semasa mula-mula penubuhan Kerajaan Negeri Perak.

3. Jawapan saya tidak pernah sekalipun ditawarkan jawatan tersebut.

4. Malah Kak Midah sendiri bertanyakan dari mana sumber maklumat itu diperolehi, Kak Midah dimaklumkan bahawa ia datang dari kalangan Pas dan saya mengesa mereka mendapatkan kesahihan serta bukti sebab saya tidak tahu menahu mengenai perkara itu.

5. Kak Midah dapat merasakan bahawa ada pihak tertentu yang menimbulkan isu ini untuk menjejaskan hubungan Kak Midah dengan Menteri Besar, YAB Dato' Zamry Abd Kadir.

6. Kakikatnya bukan mudah wanita menjadi Menteri Besar kerana melibatkan protokol dan adat istiadat di Raja.

7. Janganlah dengan tujuan tertentu orang lain yang menjadi mangsa.

8. Malaysia Kini perlu lebih bertanggungjawab dan menghentikan sensasi sebegini dan lebih menumpukan perpaduan rakyat yang semakin terhakis.

Kak Midah
Kuala Lumpur



kena kat batang hidung sendiri baru ko tau kahkahkah..gelabah beb kahkahkahkah..malu la, tuduh PAS la Pulak!


Ingin membantu menggerakkan blog ini? sila klik di sini setiap kali anda membaca. Setiap klik amat membantu saya.Terima kasih!

No comments

Powered by Blogger.