TNB Pula Diperalat Umno-BN

KOTA TINGGI 13 Mac - Umno-Barisan Nasional sanggup mengguna apa cara sekalipun untuk menggagalkan agenda perubahan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat.

Setelah puas mengguna pihak berkuasa untuk menekan, menindas dan menzalimi rakyat untuk sekian lama kini Umno-BN beralih pula kepada syarikat yang berkaitan kerajaan (GLC) untuk tujuan politik kotor mereka.

Malam tadi ucapan Ketua Umum KEADILAN Datuk Seri Anwar Ibrahim di majlis makan anjuran KEADILAN Kota Tinggi disebuah restoran di bandar tersebut diganggu sekali lagi, tetapi kali ini Umno-BN memperalatkan Tenaga Nasional Berhad pula.

Tidak sampai sepuluh minit Anwar berucap kepada kira-kira 1,000 penyokong tiba-tiba bekalan elektrik terputus menyebabkan jemputan berada di dalam kegelapan untuk beberapa minit.

Di luar restoran kelihatan sebuah trak TNB yang digunakan untuk membaiki kabel diletakkan ditepi jalan.

Apabila ditanya punca bekalan elektrik terputus seorang pekerja TNB hanya menjawab masalah teknikal.

Yang peliknya masalah bekalan elektrik hanya berlaku setelah Anwar memulakan ucapan beliau.

Setelah penyokong mula melaungkan reformasi dan Suara Keadilan mengambil gambar, trak tersebut terus beredar dan bekalan elektrik kembali pulih seperti sediakala.

Ingin membantu menggerakkan blog ini? sila klik di sini setiap kali anda membaca. Setiap klik amat membantu saya.Terima kasih!

No comments

Powered by Blogger.