Luahan Blogger UMNO Yang Kecewa. Blogger Geng BPN!

INI SATU PROTES


Saudara rakan-rakan blogger, pengikut setia dan pembaca semua yang selalu singgah di blog bERANIKAN hATI ini.

Saya tidak tahu apakah saya akan bersara terus berblog atau hanya akan berehat seketika kerana memandamkan rasa kecewa kepada pihak tertentu. Persoalan utama adalah saya tidak berpuas hati serta kecewa kerana peranan kami sebagai blogger masih tidak dihargai. Pihak itu masih buta hatinya.

Mungkin peranan kami sebagai blogger di Pahang masih sedikit, tetapi sebesar manakah peranan sebahagian mereka didalam parti berbanding apa yang kita lakukan? Kebanyakan mereka juga bahkan tidak perjuangkan apa-apa selain dari kepentingan mereka sendiri.

Ketika banyak blogger pembangkang ditaja oleh parti mereka, blogger pro kerajaan bukan sahaja bergerak sendiri bahkan kadangkala terasa kurang dihargai, jadi untuk apa dan siapakah perjuangan ini?

Mungkin saya akan kembali, tetapi mungkin dengan perjuangan yang berbeza. Saya akan hanya junjung bumi yang saya pijak dengan membiarkan pula mereka menjunjung bumi yang mereka pijak.

SILA BERIKAN PENDAPAT SDR SEMUA DAN PENDAPAT ITU AKAN DIPERTIMBANGKAN SEWAJARNYA SEBAGAI ASAS KEPADA TINDAKAN YANG SAYA AKAN AMBIL KELAK. SAYA TIDAK AKAN MENULIS / BERBLOG MUNGKIN UNTUK SELAMANYA ATAU BAGI JANGKA MASA YANG SAYA SENDIRI TIDAK PASTI. KEPADA 127 PENGIKUT SETIA SAYA, SAYA UCAPKAN TERIMA KASIH DAN MOHON MAAF ~ bRAVEhEART

http://braveheart-blogger.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.