Parpukari anjing - Sah Tun Faisal yang bela sebab Tun Faisal mahu jadi Ketua Pemuda UMNO

Semalam saya melihat blog Unit Media Baru dan dengan jelas dan bangganya Tun Faisal memaparkan tulisan Parpukari dengan berlebelkan oleh En Parpukari. Tidak salah lah jangkaan kita bahawa Tun Faisal sedang mengumpul kan kekuatan nya di alam siber dengan membela Blogers anti Khairy untuk kepentingan politik beliau. Tidak salah lah juga apabila kita lihat Tun Faisal sengaja menyuruh bloggers ini untuk menghentam Khairy Jamaluddin dan sengaja mahu memburukkan Khairy Jamaluddin kerana seperti yang kita maklum bahawa Tun Faisal adalah orang kuat Datuk Mukhriz. Tun Faisal ini sememangnya bercita cita tinggi dalam politik , pernah bertanding untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan tetapi tewas tipis kepada Datuk Zaki.

Hari ini Tun Faisal bagaikan api dalm sekam dan musuh dalm selimut, Menguasai alam siber untuk memastikan nama Khairy Jamaluddin dapat di gemarkan dan mahu memecahkan perpaduan dalam UMNO . uda Kuda kuat Tun Faisal diarah untuk menyerang Khairy Jamaluddin dalam tulisan mereka . Jelas ketara sekali mereka tidak puas hatui dengan Khairy Jamaluddin apabila Khairy berjaya melakukan satu anjakan paradigma , Khairy berjaya melonjakkan nama belia ketika Perhimpunan UMNO baru baru ini. Ketara sekali tanpa hujan tanpa ribut tiba tiba mereka bagai nak rsk menghentam Khairy Jamaluddin dan cuba memecahkan perpaduan Pemuda UMNO yang telah disatukan oleh Khairy Jamaluddin selama setahun .

Untuk pengetahuan Tun Faisal , jika Khairy tidak layak beliau tidak akan terpilih dalam pertandingan Pemuda UMNO yang lalu. Datuk Mukhriz sememang nya tidak layak tetapi berdiri diatas belas ikhsan PM kerana mengenagkan jasa ayahnya yang lalu , Tanpa Tun M , siapalah Mukhriz. Jika Mukhriz juga boleh tewas tersungkur begitu saja. Siapa lah Tun Faisal. U are nobody.

Hari ini jelas sudah oleh kita bahawa Tun Fasal telah terus terang membayang kan bahawa beliau sengaja membela orang macam parpukari untuk menjatuhkan ketua pemuda UMNO dengan menggunakan landasan Pemuda itu sendiri. Marilah kita bloggers yang sayangkan UMNO ,boikot Unit Media Baru dan jangan iktiraf kan Unit berkenaan.

http://1-mal.blogspot.com/


maaf parpu..bukan gua yang tulis. geng hang jugak ni hehehehe...

No comments

Powered by Blogger.