Sekarang Setiap Blog Bersedia Untuk Menjadi Jutawan!

Syed Azidi Aziz dapat 4 juta untuk hentam Pak Lah?

Ada yang mengatakan bahawa bloggers itu goblok – ada yang mengatakan mereka penyebar fitnah – tidak ada etika kewartawanan dan macam-macam lagi yang dilemparkan ke atas mereka, sungguhpun begitu antara penuduh tersebut hari ini sudah memiliki laman sendiri. Saya teringat ada beberapa pemimpin UMNO yang mengatakan bahawa media Internet tidak ada impak dalam pilihan raya tetapi apabila penampar terkena pada UMNO maka hari ini mereka turut terlibat membuka blog mereka sendiri. Media Internet penting dan partisipasi perlu ada dalam siber untuk terus mendahului dan menerajui media tersebut.

Hari ini kita di kejutkan – Syed Azidi Aziz, seorang blogger yang sebelum ini tersangkut dengan kerajaan Kelantan PAS mendakwa beliau menerima secara keseluruhan 4 juta untuk membuat perang saraf bagi membelasah Pak Lah. 4 juta banyak tu....kredibiliti kena tinggi, working paper untuk dapatkan peruntukan mesti ada – tak kan cakap mulut dan lihat gambar-gambar super impose orang nak bayar 4 juta – kerja mesti sudah terbukti baru boleh di gaji....agaknya lah.

Tetapi mungkin PAS tidak pandai sangat – lantik Syed Azidi dengan bayaran hampir 4 juta untuk jatuhkan Pak Lah. Siapa lagi yang menjadi gajian PAS – Sang Kelembai, satu blog yang pernah ada membelasah cukup-cukup Pak Lah – amat terkenal di kalangan pembaca web dan tahu bahawa fungsi blog itu adalah membelasah Pak Lah. Berapa pula agaknya – bayarannya. Perlu di kupas semula – Sang Kelembai - http://sangkelembai2006.blogspot.com/ inilah yang memulakan gerakan nyah Pak Lah dengan cerita-cerita panas – kerajaan anak-beranak – membuat ceramah di pentas PAS mengenai UMNO dan Pak Lah – orang kata “concentrated effort” dalam usaha menjatuhkan Pak Lah. Berapa agaknya bayaran yang di terima, 4 juta – 5 juta. Berjuta-juta sahaja yang ada hari ini – untuk nilai sebagai seorang blogger panas. Tidak hairanlah blog hari ini berlumba-lumba mahu popular – tidak kiralah cara mana – menghentam, mengkritik dan mempamerkan berita-berita sensasi serta memuatkan gambar-gambar – untung-untung dapat di beli dengan nilai 4 juta. Maka hari ini semua blog bersedia – untuk jadi jutawan.

http://umno-reform2.com/front/index.php?option=com_content&task=view&id=715&Itemid=58

No comments

Powered by Blogger.