PapaGomo, Bapak Anwar Buat Seks Di Hotel Atau Apartment? Berbelit La Lu Cakap

Ini kekeliruan bagi kami yang tak pandai bab-bab edit video ini kan.

Utusan berkata Anwar buat seks di Apartmen


http://www.utusan.com.my/pix/2011/0918/Utusan_Malaysia/Politik/po_01.1.jpg

GAMBAR yang didakwa Anwar Ibrahim bersama Shazryl Eskay Abdullah (belakang) memasuki lif sebuah pangsapuri seperti tersiar dalam blog Papa Gomo, semalam.

KUALA LUMPUR 17 Sept. - Blog Papa Gomo hari ini mendedahkan klip video berwarna yang didakwa menunjukkan Datuk Seri Anwar Ibrahim memasuki lif sebuah pangsapuri tempat ketua pembangkang itu melakukan hubungan seks dengan seorang perempuan warga China.

Rakaman berdurasi selama 47 saat itu dimuat naik hasil rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dipercayai diperoleh dari pangsapuri berkenaan.

Dalam klip itu turut kelihatan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang sebelum ini mengaku bertanggungjawab terhadap pendedahan video hubungan seks melibatkan Anwar dengan wanita tersebut.

Pada 21 Februari lalu, dunia politik tanah air gempar apabila sekumpulan wartawan dipertontonkan rakaman video seks di Hotel Seri Carcosa di sini oleh kumpulan tiga lelaki yang menggelarkan diri mereka Datuk T.

Rakaman video yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan pembangkang itu didedahkan sebagai amaran supaya pemimpin tersebut serta isterinya berundur dari dunia politik.

Rakaman itu tidak menamakan siapa individu di dalam video seks terbabit.

Namun, Anwar kemudian tampil membuat penafian bahawa beliau adalah individu yang dimaksudkan pada hari sama video seks itu ditayangkan.

Rakaman video seks itu sudah disahkan tulen oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar pada 1 April lalu selepas diteliti pakar profesional.

Berikutan itu, Shazryl Eskay pada 29 April lalu melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul menyatakan bahawa dua individu di dalam paparan video itu adalah dia dan Anwar.

Anwar bagaimanapun sehingga kini tidak berbuat demikian, sebaliknya membuat laporan polis mendakwa dia dianiaya. Berhubung penyebaran video itu juga, trio Datuk T didakwa di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur pada 24 Jun lalu dan dikenakan hukuman denda.

Sementara itu, pendedahan yang dibuat Papa Gomo hari ini susulan daripada kenyataan penulis blog itu yang berjanji untuk membuat pembongkaran eksklusif pada pukul 10 pagi ini.

Klip selama 47 saat itu kemudian disambungkan dengan aksi hubungan seks tidak berwarna seperti yang didedahkan di blog-blog sebelum ini.

Dalam klip video itu tertera waktu 10.09 malam 21 Februari lalu, menunjukkan dua individu termasuk individu didakwa Anwar memakai baju kemeja lengan pendek dan seluar panjang gelap serta sandal.

Individu yang didakwa Shazryl Eskay pula memakai baju lengan pendek dan seluar gelap memasuki salah satu daripada tiga lif di pangsapuri itu.

Selain kelibat bagi membuktikan individu yang bertanggungjawab melakukan seks di dalam video berkenaan, klip tersebut turut menyatakan, "Di dalam kehidupan ini, pembohongan tidak akan mampu menghalang munculnya kebenaran."

Di akhir babak tersebut, kelihatan lelaki yang didakwa Anwar keluar dari lif dipercayai selepas selesai melakukan hubungan seks.

Klip video tersebut kemudian turut dipaparkan dalam blog-blog lain.

Papagomo Cakap

Esok jam 10 pagi Gomo akan keluarkan Gambar Pelacur China yang di percayai di Balun Anwar Ibrahim di dalam sebuah Bilik Hotel pada tanggal 21 Febuary 2011. Gambar tersebut waktu ini sedang di sebarkan kepada rakan rakan Blogger lain bagi memastikan Jam 10 pagi esok Rakyat akan dapat lihat wajah Pelacur China itu.

Video Dalam Blog PapaGomo

sekarang puak umno dah buat pusing konar 360' cakap video ni berlaku kat apartment pulak?
oh lupa, mungkin team kami ni budak-budak kampung, tat dapat nak beza antara hotel dan apartment kan.

Lepas keluar video anwar buat seks dekat aparment pulak, siap dengan bewarna kali ni.

Ekslusif 18 SX - Rakaman CCTV Berwarna Dato Seri Anwar Ibrahim Di Ampang Apartment


Kahkahkahkahkahkah..kahkahkahkahkahkahkah.. mana satu ni yang betul? hotel atau apartment?

entry lepas ni kita bincang soal pakaian dan perut buncit anwar

kita londehkan satu persatu penipuan ini!

No comments

Powered by Blogger.