Tayang Payudara Dalam Lakonan: Saya Akan Lakukan Secara Profesional

http://abushahid.files.wordpress.com/2011/09/shinta_bachir.jpg?w=192&h=300

Shinta Bachir terkenal dengan penampilan berani dalam filem-filem yang dibintanginya.

Terbaru, artis berusia 25 tahun ini nekad tampil seksi dengan menunjukkan sebahagian buah dadanya dalam filem terkininya, Mati Muda Di Pelukan Janda.

Shinta mengungkapkan sebelum menerima peranan itu, dia sudah memikirkan secara matang untuk melakukan adegan tersebut.

“Saya akan lakukannya dengan cara yang profesional,” tegasnya.

Sebelum ini sempat tersiar khabar, pelakon itu bersetuju untuk tampil seksi kerana menerima bayaran yang mahal. Saat ditanya tentang hal tersebut, Shinta mengaku sudah jatuh hati dengan peranan yang ditawarkan.

“Saya terima peranan itu kerana tertarik dengan wataknya. Saya akan menjadi seorang janda yang nakal. Itu (watak) yang lebih saya utamakan,” balas pelakon itu.

Malah dia juga sudah bersiap sedia dengan kontroversi yang bakal dihadapinya nanti. Dia juga berani menanggung impak yang bakal tercetus.

Katanya: “Jika esok nanti ia menjadi kontroversi, saya melihat itu sebagai satu tuntutan kerja saya dan saya melakukannya dengan profesional.”

manusia akan jadi rosak binasa akhlak dan sahsiah hidup apabila bertuhankan duit dan dunia. rosak!

No comments

Powered by Blogger.