Panas! Pegawai Khas PM dan Pengerusi UNIT MEDIA BARU mengendalikan sesi FB

Zaharin Mohd Yasin Tun Faisal Ismail Aziz ketua media baru pemuda UMNO dlm komen isu KJ dlam wall saya telah menulis "ada org menghentam pemimpin kerana mahukan jawatan dan nak pau org" kerana dlm wall saya, maka 'ada orang' itu adalah saya. Cuba fikir sendiri cara Pemuda UMNO menjawab isu. Fikirlah sendiri. Kalau saya kata dia belum b...erakal tentu dia marah tetapi itulah akal yang ada pada Pemuda UMNO cara menjawab isu-isu politik.
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
saya tidak menuduh siapa2... bagi saya tiada masalah utk menegur pemimpin, tetapi kena ikhlas - bukan kerana kepentingan diri, bukan kerana mahukan jawatan dan bukan kerana nak pau org. saya berckp dalam konteks teguran exco yg digunakan secara betul menggunakan platform yang betul - iaitu mesyuarat AJK Pemuda. Kenapa pula sdr terasa? :)
about an hour ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Saya harap Tun Faisal senaraikan nama orang yang saya 'pau' kerana sudah tentu dia ada bukti siapa yang saya pau. dan kedua pergi tanya PM Najib, saya minta jawatan atau saya diberi jawatan. Itu dua perkara yang berlainan. Budak kurang ajar ini kena dijawab secara kurang ajar, jika tak ada di buktikan dalam waktu kerja tujuh hari jelas dia anak haram, kerana anak haram sahaja yang suka buat kerja haram.
about an hour ago
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
ish ish ish emosionalnya sdr zaharin
about an hour ago
Zulkifli Said
Zulkifli Said
tahniah tugas baru tuan menjaga pemuda ke?
about an hour ago
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
sdr zaharin sbg org yg lebih tua kena jd contoh kpd yg lebih muda - kenapa guna perkataan tidak wajar spt anak haram dan sbgnya? :)
about an hour ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Tun Faisal, saya tak peduli saya pegawai khas PM Najib ke tidak, saya bukan budak kecil. Saya banyak kali terima sogokan politik dari segi jawatan. Besuk pun saya boleh berhenti. Kalau anda buka gelanggang, saya sedia bertariung.
about an hour ago
Din Deraman
Din Deraman
>> Tuan Zaharin dan Tun Faisal....meh kita p minum kopi jantan dan pekena nasi lemak dulu....kita cool down sekejap !!!
about an hour ago
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
saya tanya kenapa sdr emosional sgt? saya ckp dlm konteks lain yg sdr terasa sgt ni kenapa pula. seharusnya sdr menjadi contoh kpd yg muda2 :)
about an hour ago
Gurdeep Hullon
Gurdeep Hullon
dey, apa marah2 ni. saya ingat itu zaharin suda salah faham. itu tun ckp ada betul apa. dia tarak tuduh sapa-sapa.
about an hour ago
Gurdeep Hullon
Gurdeep Hullon
betul la din deraman. pigi ajak ini 2 org minum
about an hour ago
Hamdi Abdullah
Hamdi Abdullah
saya rasa, kalau ada komentar tentang isu ketua pemuda, tidak perlu dijawab dgn telahan 'pau atau tidak'. Ini kerana bukan senang menjadi orang pemuda pusat pertama menimbulkan perkara ini. Sikap menegur pemimpin mesti diterima semua AJK pemuda Umno. Jangan didalihkan isunya. Jawapannya mesti sifulan sudah melakukan yg terbaik, bukan menuduh pengkritik
54 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Tun Faisak Dalam posting di wall saya komen itu tidak relavan dlm perkara dibahaskan cuba tengok cara badak jawab dlam komennya, walau pun dia makan ditapak tangan khairi tetapi dia menjawabnya dengan sopan satun dan budi bahasa, kerana apa? kerana pernah berjumpa dengan saya hampir satu tahun dulu. dia tahu saya kenapa saya hentam KJ. malah saya... See More memberiikan perangsang untuk berkerja memenangkan KJ sebagai Ketua Pemuda. Jadi bila anda tidak pernah bercakap dan berjumpa dengan saya, tiba2 anda menila saya berdasarkan yang anda dengar.
50 minutes ago
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
saya rasa sdr zaharin terburu2 utk memberi komen. 2. sdr perlu ingat - jika sdr suka mengkritik org lain, sdr juga kena terbuka menerima kritikan org lain 3. saya berckp dlm konteks yg lain 4. bahasa sdr kasar, bagaimana nak menjadi contoh kpd yg muda?
48 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Jadi bila anda tidak pernah bercakap dan berjumpa dengan saya, tiba2 anda menilai saya berdasarkan yang anda dengar, itu adalah satu kesilapan besar bagi seorang yang bertanggung jawab dalam media.
47 minutes ago
Gurdeep Hullon
Gurdeep Hullon
bawa bertenang. saya suda baca semua posting. saya rasa you sudah kritik worang banyak kali. you satu kali baru kena suda tarak tahan. apa arti ini semua. tarak boleh marah-marah. tarak baik. pigi minum dulu la anney
46 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
pakcik zahrin>alamak jgn lah emosi sgt...bahasa kasi lah baik sikit..tak baik lah ckp mcm tu...saya pu3 sedih ar tgk mcm ni...tak best ar...
pakcik tun>jgn mkin tmbah bara dgn minyak...biarkan lah ia sejuk...tak best lah nak gaduh2.kita warga umno jgn lah bertelagah....sori klu kata saya ni ni menguris perasaan pakcik berdua...
44 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Saya bukan pemimpin besar yang perlu di contuhi. tetapi selama empat tahun menjadi setiausaha umno bahagian adalah contuh yang baik atau tidak baik, pergi tanyalah orang2 umno di bandar tun razak atau terus dengan KP rizalman mokhtar. jika saya katakan bahawa saya masih yang terbaik, nanti anda kata lain.pergilah siasat dan jika ada yang buruk, sila dedahkan, tiada masalah.
41 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Brader Gurdeep, masa saya diluar UMNO 2006/2008 banyak orang kritik, apa mereka tak kata, saya tidak ambil peduli, tetapi soal membuat fitnah dan andaian dari seorang yang ada nama adalah satu perkara berlaianan. banyak kritik dlam posting saya, tetapi bukan mereka menulis komen berdasarkan andaian dan fitnah.
37 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
saya rasa sdr zaharin terburu2 utk memberi komen. 2. sdr perlu ingat - jika sdr suka mengkritik org lain, sdr juga kena terbuka menerima kritikan org lain 3. saya berckp dlm konteks yg lain 4. bahasa sdr kasar, bagaimana nak menjadi contoh kpd yg muda? PERSOALANNYA APA YANG KOMEN KONTEK YANG LAIN?
35 minutes ago
Gurdeep Hullon
Gurdeep Hullon
dey tuan zahrin. you sudah kritik worng berapa kali? saya ingat you hati kena kasi tenang la kalau worang kritik sama you. saya ingat dalam semua posting saya baca dekat bawah, saya tarak nampak tun kasi hantam sama you. dia minta you kasi you punya writing pasal itu tungku adalah. so tarak fair la itu macam tuan zahrin.
33 minutes ago
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
sdr zaharin, boleh baca balik posting saya di atas.... :)
30 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
alamak tak blh angat lah debat ni...pening jadi nye nantii...tgk je lah...tapi harap2 berakhir dgn kedamaian...tak best lah gaduh2 ni...
30 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
tun>dah ar jgn tambah bara yg sedia ada...tak best lah....
27 minutes ago
Tun Faisal Ismail Aziz
Tun Faisal Ismail Aziz
Nilai-nilai lah komen2 dlm post yg dibuat oleh sdr zaharin dan komen2 saya... :)
26 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
saya sebagai pu3 tgk je lah u all bedebat...tak berani komen sgt...salah komen lain jadi nye nanti...
24 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Cik Romiti, jangan bimbang, saya dah banyak kali bertempor, ada masa saya menang, dan ada masa saya kalah. Jika saya kalah dan mati, saya terima kematian saya satelah saya berjuang habisan tetapi saya mati hanya kerana kelalaian dan tiada siap siaga, saya akan mati sia-sia dan saya kesal dengan kematian saya.
23 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
pakcik zahrin>alamak...mcm tu ke?jgn ar ckp mcm tu...klu nak bertempur siap sedia awal2 & mesti lah kuat..klu blh jgn kalah...hero mana blh kalah...hehhheh
18 minutes ago
Black Puteri
Black Puteri
Biasa la tu,orang umno lebih suka mencari kesalahan didlalam rumah mereka sendiri
15 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
ni di pangil masalah dalaman...tapi masalah dalaman lah yg blh melemahkan umno....
12 minutes ago
Ishak Abd Rahman
Ishak Abd Rahman
tumpang celah...Tun kata dia tak tuduh siapa siapa , saya rasa silapnya ialah dia TERtulis dlm wall abg zahrin. Kalau betul tak tuduh abg zahrin, Tun patut tulis dalam wall sendiri dgn thread baru. Biasa lah TER tu tak senjaga la. Abd Zahrin pun agak nya TER kata Tun anak haram kalau tak dapat beri bukti. Kalau ada bukti, jadi anak halal...simple, tosah gaduh
12 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
Tok ishak.. saya tak kata dia anak haram, jadi anak haram jika tak menjawab persoalannya ia itu siapa yang saya pau dan nak ugut dapat jawatan. Jika saya lihat jawabpan dia.. dia maksudhkan bahawa yang buat kerja ini ialah ecxo pemuda UMNO, jika saya balas komen macam itu, lagi huru hara.. i
8 minutes ago
Romizati Mohd Amin Miza
Romizati Mohd Amin Miza
bermaaf maafan lah...itu lbh baik dari tuduh menuduh salah menyalahi...antara 1 sama lain..ok lah nanti sambung lagi...nak gi melawat bapa kwn meningal tadi pagi...al-fatihah...
8 minutes ago
Mohd Lokman
Mohd Lokman
emm..jgn jadi seperti kata org..belajat tinggi-tinggi tetapi bodoh bertingkat-tingat...
7 minutes ago
Zaharin Mohd Yasin
Zaharin Mohd Yasin
UMNO tidak ada masalah dalaman yang berat.. Dia terlihat masalah dalaman kerana perbincangan secara terbuka, PAS juga ada masalah dalaman dan lebih tenat dari UMNO tetapi kerana dia melakukan dalam Usrah maka tertutuplah masalah dalaman, beberaoa isu PAS sebenarnya bermula didalam usrah.
6 minutes ago


http://1-mal.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.