Live: Bendera UMNO Dan Bn Penuh Di pasang Sekitar Sekolah Kat Kelantan

Mengikut laporan daripada team kerabu bersuara memberitahu bahawa setiap sekolah rendah di seluruh daerah Tumpat diwajibkan memasang bendera Umno dan BN. Maaf kerana gambar tidak dapat ambil, ini kerana ramai puak2 Umno dok berkawal sekitar sekolah dan ada lagi masih giat memasang bendera. Jadi team kami tidak mahu mengabil risiko.

Arahan untuk pasang bendera ini adalah sempena Majlis Hari Raya dan penyampain wang ehsan pelajar sekolah rendah anjuran Umno Kelantan. Pelik! Boleh pulak menatang Umno masuk sekolah.

Mengikut pemerhatian dari team kami sekejap tadi di beberapa buah sekolah sekitar Tumpat, kebanyakkan bendera siap dipasang di bahagian depan pagar depan pintu sekolah. Celaka! macam ini punya demokrasi kepala hotak Umno.

Borang yang diberi kepada pelajar yang dapar wang ehsan, tertulis perkataan UMNO JUARA RAKYAT. Dasar muka pencuri yang tak tahu malu!

Esok team kami akan bawakan gambar-gambar untuk dikongsi berkaitan kecelakaan umno yang mencuri wang royalti minyak kerajaan kelantan dalam majlis pemberian eang ehsan ini. -Terima kasih Kepada Team Kerabu Bersuara atas laporan ini-
Dengan muka tak malu mereka rampas hak rakyat Kelantan! Celaka! Laknat UMNO!

No comments

Powered by Blogger.