Kenapa Nak Tunggu Menang Baru Nak Buat Stadium Di Kelantan?

“Saya berjanji, jika BN berjaya rampas Kelantan daripada PAS pada sebelah malam, esok paginya akan diumumkan mengenai pembinaan stadium baru di negeri ini,” katanya ketika merasmikan Akademi Al-Hamra (ARMY) di Majlis Pemimpin Bersama Rakyat dan The Red Warriors di Sekolah Kebangsaan (SK) Machang I, di Kota Bharu, semalam.
Najib juga dinobat sebagai peminat nombor satu The Red Warriors atas sumbangan yang dilakukan dalam membantu pasukan itu sehingga menjadi antara gergasi bola sepak digeruni dalam persada Liga Malaysia.

Perdana Menteri turut menyumbangkan kira-kira RM2 juta kepada Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) bagi membangunkan bola sepak di negeri ini.

Hadir sama, Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan, Tan Sri Annuar Musa; Menteri Pertahanan, Datuk Seri Zahid Hamidi; Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapha Mohamed dan timbalannya, Datuk Dr Awang Adek Hussin serta Pengerusi MCA Kelantan, Datuk Dr Ng Yen Yen.

ingat rakyat kelantan bodoh macam pemimpin umno ke? ppppuuiiihhhh!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9_ChJlZvYDgA9tk6nTfwRNUCQc_iBQUfAQ6yfmG23M3zSnbDLe1bxY0PVL_LbSJHP0TJY8BiQqdmVwudzcp1f72aHcABfkExA3Hk7TRu-CE0lTq4LGHLkVguMD-FvNzdWOwUt8-RmxR0/s1600/JALANRAYA.jpg

No comments

Powered by Blogger.