Terkini! Serangan Hendap Husam Kepada Kickdefella!

Artikel yang dikeluarkan oleh Yb Husam Musa

Kickdefella & Perdana Menteri Satu Kategori


Kickdefella dan Perdana Menteri adalah dalam satu kategori, apabila sudah berbohong, menuduh orang lain pula berbohong.

Disini disertakan attachment (klik sini) cabutan Hak-milik Tanah Tapak Stesen Kereta Sewa Pasir Puteh yang dimiliki Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK) yang didakwa telah dijual kepada Syarikat Swasta bukan Melayu oleh Perdana Menteri dalam satu program di Pasir Putih ketika Lawatan Kerja Sehari Perdana Menteri di Kelantan.

Tidak seperti yang diwar-warkan oleh Perdana Menteri kepada orang ramai di Pasir Putih, dengan bukti hitam putih, terbukti tuan-punya yang sah kepada tanah tersebut, masih lagi milik Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK) seperti yang direkod.

Tidak ada siapa-siapa yang boleh menutup Bohong dengan Berbohong.


https://lh6.googleusercontent.com/-BgNUBtfj1lo/ThFcdS9LdoI/AAAAAAAAVJ8/4rS8XpYubdo/s800/photo.JPG

Serang balas oleh blog Kickdefella


Husam Itu Pembohong


YB Husam Musa sudah menjawab isu tanah tapak stesen Pemandu Teksi dan Kereta Sewa Pasir Puteh. Kononnya Husam menyalahkan pemberi maklumat kepada PM.

Penyokong PAS yang mulanya senyap sunyi terus melompat-lompat setelah mendengar jawapan Husam. Husam sebenarnya berbohong. Dia adalah pembohong. Macammana hendak dipercayai kata-kata Husam.

Saya tidak akan siarkan kenyataan seorang pembohong di dalam posting saya. Jika anda mahu membacanya sila ke ruang komen dalam posting sebelumnya.

Seorang pembohong tidak boleh diterima pakai kata-katanya. Dia akan membelit-belitkan fakta untuk menyelamatkan keadaan dan sekala kata-katanya penuh inuendo.

Kata-kata Husam tidak boleh diterima sehingga dia berani menyaman saya diatas segala apa yang saya kata tentangnya. Husam takut kerana dia tidak mahu segala-gala terbongkar.

Dia takut untuk berkata benar kerana bila dia berkata benar maka bocorlah segala pembohongannya selama ini. Husam tidak akan berkata benar terutama di dalam soal wang dan tabiatnya terhadap perempuan.

Husam sila saman saya kalau anda bukan pembohong.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9_ChJlZvYDgA9tk6nTfwRNUCQc_iBQUfAQ6yfmG23M3zSnbDLe1bxY0PVL_LbSJHP0TJY8BiQqdmVwudzcp1f72aHcABfkExA3Hk7TRu-CE0lTq4LGHLkVguMD-FvNzdWOwUt8-RmxR0/s1600/JALANRAYA.jpg

No comments

Powered by Blogger.