MB : Umno-BN Selangor Ketandusan Pemimpin Berkaliber

KELANA JAYA 27 FEB : Perlantikan Datuk Seri Mohd Najib Razak sebagai Pengarah Pilihan Raya BN Selangor menyerlahkan Umno-BN Selangor ketandusan untuk menengahkan pemimpin berkaliber bagi menerajui Selangor.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, ada sesuatu yang tidak kena dalam kepimpinan Umno-BN Selangor sehinggakan Najib Razak sendiri terpaksa memikul tanggungjawab itu.

“Carilah orang-orang Selangor yang lebih berkaliber, jika Datuk Seri Noh Omar tidak dapat melaksanakan tugas itu Najib perlu menyatakan kepadanya,” kata Abdul Khalid.

Beliau berkata demikian dalam sidang media selepas Majlis Perasmian Pecah Tanah Kompleks Kediaman Pekerja Industri di SS 8/6 di sini.

Ujar Abdul Khalid lagi, pelantikan itu juga merendahkan taraf Najib Razak sebagai Perdana Menteri sehingga terpaksa menggalas bebanan itu.

“Saya lebih senang hati sebab Najib Razak menjadi Pengarah sebab menunjukkan tiada pemimpin yang lebih baik oleh Umno-BN Selangor,” katanya.

Sebelum ini, Najib Razak dilantik sebagai Pengarah Pilihan Raya BN Selangor dengan Koordinator BN Selangor, Datuk Seri Mohd Zin Mohamed sebagai timbalannya yang diputuskan pada mesyuarat Jawatankuasa Tertinggi BN Selangor.

No comments

Powered by Blogger.