Perisik Rakyat: Nak Salam Dengan Mso Kena Basuh Tangan?

please..please kamu jangan nakal..kahkahkahkah...kamu memang lawak bro..

ayat bolehh tangkap mati wo.. perisik rakyat kali ni telah membuat satu posting untuk menjawab isu kambing apa tah..pasal Mso dengan Yb husam Musa.

ikuti ayat2 dramatis dari perisik rakyat..



Sebelum ni aku tak pernah siarkan berita atau apa-apa artikel berkenaan kes tersebut jadi tak sewajarnya aku jawab kenyataan MSO tu, tapi memandangkan aku ada butir-butir perbicaraan kes tersebut seperti yang dipinta (bukan "tinta") oleh MSO, jadi aku "umumkan" pada pengetahuan umum (dan juga "Pemohon") butir-butir kes tersebut yang aku dapat dari T/n Zainal & Mariani seperti dibawah :

CAUSE LIST INFO

Date/Time - 15-01-2010 / 09:00.
Room No/Panel Mahkamah Rayuan - Bilik Bicara 4.
Bil - 68.
MRRS No - D-02-1087-09.
Tahun (MT) Kota Bahru Guaman Sivil No. - 22-77-2007.
Case Category - SENARAI DITAMATKAN.

Appellant & Lawyer

Dato` Haji Mohd Amin bin Pipet - T/n Zaidan & CoRespondent & Lawyer Akademi.
Pembangunan Keluarga Bahgia Berhad - T/n Zainal & Mariani.


nak tau selanjutnya anda kena baca di sini!

No comments

Powered by Blogger.