Mari Tengok Lakonan Hishamuddin

Polis benarkan jika perhimpunan esok di luar KL – Hisham


KUALA LUMPUR 8 Julai – Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, polis akan memberi permit kepada mereka yang menganjurkan perhimpunan di luar Kuala Lumpur esok.

"Kelulusan boleh diperoleh segera,” katanya pada satu sidang akhbar di sini hari ini.

Hishammuddin berkata, polis akan bertindak tegas terhadap mereka yang masih berdegil untuk menganjurkan perhimpunan di Kuala Lumpur esok.

Beliau berkata, polis telah bertindak adil dalam membuat keputusan, dan telah juga menolak permohonan daripada Pemuda UMNO dan Perkasa untuk mengadakan perhimpunan esok.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, ACP Mohamad Zulkarnain Abdul Rahman pula berkata, permohonan mendapat permit perhimpunan di sini esok tidak diluluskan.

"Saya selaku Ketua Polis Daerah Dang Wangi tidak meluluskan permohonan tersebut setelah penelitian atas dasar keselamatan awam,” katanya kepada pemberita petang ini. – Bernama

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg9_ChJlZvYDgA9tk6nTfwRNUCQc_iBQUfAQ6yfmG23M3zSnbDLe1bxY0PVL_LbSJHP0TJY8BiQqdmVwudzcp1f72aHcABfkExA3Hk7TRu-CE0lTq4LGHLkVguMD-FvNzdWOwUt8-RmxR0/s1600/JALANRAYA.jpg

1 comment

otaistillkick said...

Lepas ni harap Hishamudin tidak membenarkan pemuda dan putera umno membuat demo. Ini kerana atas keselamatan negara.

Powered by Blogger.