Kalau Dr Tipu, Nape Saibur Tak Suruh Najib Jer Yang Chek. Lagi Senang

Saiful mula diasak


Pada perbicaraan tadi sudah nampak usaha untuk membuktikan bahawa Saiful Bukhari Azlan yang membuat tuduhan bahawa dia di liwat oleh Anwar Ibrahim, terbabit dalam satu konspirasi untuk menjatuhkan politik Ketua Pembangkang tersebut. Dua nama yang disebut oleh Saiful adalah Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak dan ACP Mohd Rodwan Yusuf. Saiful yang mengatakan bahawa dia telah berjumpa dengan Najib pada 24hb dan kemudiannya mendapat panggilan telefon dari ACP Rodwan – untuk berjumpa dia dan mendapatkan maklumat mengenai masalah yang di hadapi oleh beliau.

ACP Rodwan adalah pegawai polis yang turut terbabit dalam kes liwat pertama Anwar Ibrahim dan merupakan pegawai polis yang dikatakan cuba membuat bukti palsu untuk menguatkan tuduhan liwat Anwar Ibrahim. Dengan adanya nama ACP Rodwan – mereka mahu menunjukkan bahawa tuduhan kali ini juga merupakan satu konspirasi besar dan jahat.

Saiful dalam soal siasat di asak oleh Karpal Singh dengan soalan seperti adakah dia mandi selepas di liwat – adakah Saiful pergi sembahyang Jumaat keesokan hari selepas di liwat dan Saiful menjawab bahawa di cuci sedikit sahaja untuk melakukan solat. Peguam Anwar Ibrahim berusaha untuk membuktikan bahawa liwat itu tidak pernah berlaku berdasarkan laporan kesihatan. Saiful juga menuduh Dr Osman dari PUSRAWI berbohong dalam mengatakan bahawa Saiful hadir dan memaklumkan bahawa ada tusukan plastik berlaku pada duburnya.

Melihat dari hari pertama Saiful disoal siasat – kemungkinan asakan dan soalan bertubi-tubi ini akan memberi kesan besar kepada kenyataan dan pertuduhan Saiful Bukhari Azlan. Antara arah yang nampak adalah untuk memperosalkan laporan polis Saiful tersebut adalah laporan palsu dan perjumpaan dengan Najib dan Rodwan adalah asas besar wujud satu konsiprasi baru.

http://umno-reform2.com/front/index.php?option=com_content&task=view&id=724&Itemid=58


Ingin membantu menggerakkan blog ini? sila klik di sini setiap kali anda membaca. Setiap klik amat membantu saya.Terima kasih!

No comments

Powered by Blogger.